In afwachting van een duidelijk streepje - deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door kwebbeltje, 14 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mvthijs

mvthijs Fanatiek lid

10 feb 2010
    2.232
    0
    0
    Student
    Provincie Utrecht
    Appie: wat super lief, dat 1e lachje :D Dan smelt je toch even helemaal weg :D

2. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Wil yots even heel veel sucses wesnen bij de 20 weken echo
    komt allemaal goed meid knuffffff

3. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Moest je nou 2 maart of 3 hmmmmm ik dacht toch echt de 3e

4. Yotsuba

Yotsuba Fanatiek lid

22 jul 2009
    1.980
    0
    0
    Dispuutbehandelaar
    Omgeving Utrecht
    haha ja ik zie net dat ik ben vergeten mijn onderschrift aan te passen ;) het is inderdaad verplaatst naar de 3e :)
    En das vandaag...
    Wat een dag!! werd net lekker wakker door zingende vogeltjes, mn ma is vandaag jarig, straks dus eerst taart op halen en naar mn ouders en dan naar ede voor de echo *spanning* en daarna naar huis en taart eten hoop ik :p en dan naar een kijkuurtje op de bouw bij ons huis..

Spannend dagje dacht ik zo :D
    Met de spanning gaat het nu iets beter :) straks op mn gemakje douchen enzo en aankleden, Anton zn nest uitschoppen :p en dan gaan we maar :)

5. Appie1988

Appie1988 Niet meer actief

Wat een leuk dagje!! Gefeliciteerd met je moeder!
    Heel veel plezier met de 20 weken echo!! En have fun met je huis te bekijken! Deze dag vergeet je nooit meer!

Geniet!!

Hoest verder hier??

Ik zal ff afstoffen stofzuigen dweilen douchen en omtuttelen. Vanmiddag weer visite!

6. Appie1988

Hee Flower, waarom loop jij eigenlijk bij de gyn?

7. Tijgertje88

Tijgertje88 Fanatiek lid

6 mrt 2010
    2.765
    350
    83
    Vrouw
    Noord Brabant
    Appie: Aaah zijn eerste lachje.. hoe erg smelte je weg??
    Wat fijn dat hij zo goed groeit! Word het een grote sterkte jongen:D

Yots: Oepsie mijn fout, nou nog een keer:
    Heel veel succes strax! spanning spanning!
    Proficiat met je mamsie!
    En genieten vandaag van je huisje in aantocht :D

8. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    appie ik loop bij de gyn omdat ik mijn bekken met een ongeluk gebroken heb en dus op 4 verschillende plekken vast zit met bouten schroeven en platen en dus een keizersnede krijg

9. Appie1988

Hee Wtje! Ja mooi hè? Ben zo blij dat er wat regelmaat en rust nu is met ons lekkerding. Hoe is het met jou moppie? Wanneer weer naar het zh? Als je weer ongi werd toch? Dus nog 3 weken wachten?

Hee Flower, oja dat wist ik ook wel. Hebben jullie al een data gepland? En maken jullie dit ook bekend aan familie en uiteraard aan ons? Haha.

Hoest met de anderen?

En Yotshuba hoe is het met de 20 weken echo? Alles goed met jullie spruit??

Kus kus

10. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    neej volgende controle dus 16 maart gaan we plannen komt dan wel erg dichtbij nu hahaha
    ben het ook goed zat me lichaam is zoo op:S:S ben zoo moe
    maarja nog evies

als jullie het willen weten doe ik het via pb wil niet dar iedereeen het weet

11. Tijgertje88

Tijgertje88 Fanatiek lid

6 mrt 2010
    2.765
    350
    83
    Vrouw
    Noord Brabant
    Jaa appie, super voor jullie.. lekker genieten meis!

Flower: tuurlijk willen we weten! spannend meis!

Hier:
    Ja gaat wel, heb flinke dip weer te pakken, gezeik op het werk alweer.. alles is me wat teveel..
    zit er steeds ahnder aan te denken om toch misschien te gaan praten met iemand.. weet ut niet.. *zucht

12. Appie1988

Ooh spannend allemaal!!! Als je het bekend wil maken dan wil ik wel een pbtje. Dan zal ik dan even aan je denken die dag. En voor je duimen, want het is toch een operatie!!

@ Wtje! Wat is er meisje. Winterdip? Ti's ook tijd voor de lente. We hadden al vroeg sneeuw en het is nog steeds grijs hier...
    Gezeur op je werk is ook niet fijn, kun je dit oplossen? Of valt hier niet in te bemiddelen?

En dan ook nog dat gedoe met je eitjes, het is niet niks he? Praten kan geen kwaad, als jij behoefte hebt om dat met ieman te doen is daar niks mis mee, je hoeft niet gek te zijn om naar een psycholoog oid te gaan.

Als je je ei kwijt wil mag je ook wel met mij mailen ofzo hoor!

Dikke kus en knuffel

13. mvthijs

mvthijs Fanatiek lid

10 feb 2010
    2.232
    0
    0
    Student
    Provincie Utrecht
    Yots, gefeliciteerd :D en ik had het goed geraden :D pagina 192 :D

14. mvthijs

mvthijs Fanatiek lid

10 feb 2010
    2.232
    0
    0
    Student
    Provincie Utrecht
    Iedereen: dikke knuffel! Wtje, ik zal de zon naar jou toe sturen. Dan kan jij er ook van genieten!

15. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    ja ik zie er ook wel erg tegenop hoor appie weer een operatie heb er ondertussen al 4 gehad dan aan me onderbuik en me onderbui wordt er niet echt blij van hahahaha

en door het ongeluk is mijn rug verzakt en ruggenprik is erg moeilijk te zetten dus daar ben ik ook erg bang voor ...
    brrrr

wtje knuffel meis denk aan je

yotssss hoe was de echo meid

16. Tijgertje88

Tijgertje88 Fanatiek lid

6 mrt 2010
    2.765
    350
    83
    Vrouw
    Noord Brabant
    Thnxx appie, super lief van je!
    Me werk is aan het zeuren dat ik niet hard genoeg werk enzo, kassa doe ik super goed alleen vvakken vullen niet :S NEE duhh ik heb het aan me rug! ja dat moest ik dat zeggen, ja halo ik ga toch niet iedere dag zeggen: ik heb pijn aan me rug.. jezus mensen leave me alone, heb geen zin in dat gezeur.. een vriendin van me had gesoliciteerd, gesprek gehad en die laten ze nix horen (terwijl ze al 2 andere hebben aan genomen.) zij bellen en bellen gewoon niet trg.. raar bedrijf!

Jaa word tijd voor de zomer, heel erg!
    angela, super lief dat je je zonnetje wil delen met me :D

Flower: is niet nix he meis, doe maar rustig aan!

17. Tijgertje88

Tijgertje88 Fanatiek lid

6 mrt 2010
    2.765
    350
    83
    Vrouw
    Noord Brabant
    Daarbij komt ook nog eens kijken dat ik 19 maart uitgeteld zou zijn na die laatste miskraam.. dus baal ik ook erg van :(

18. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Knufffffff wtje

19. mvthijs

mvthijs Fanatiek lid

10 feb 2010
    2.232
    0
    0
    Student
    Provincie Utrecht
    Wtje, wat een zeurpieten daar zeg! Stom bedrijf!
    Ah gets, en dan is t ook nog bijna 19 maart... Een super dikke knuffel, en hoop dat t zonnetje al bij je is om je op te vrolijken!

20. Yotsuba

Yotsuba Fanatiek lid

22 jul 2009
    1.980
    0
    0
    Dispuutbehandelaar
    Omgeving Utrecht
    Sorry echt even heel erg ego van me om even mn blijheid te uiten hoor.
    Maar ik denk aan je Wtje! dat moet je vooral weten.

We krijgen een meisje!! :D :D

Tot zover ze kunnen zien is alles in orde, geen gekke dingen :) alles binnen de grenzen, hoofdje iet wat aan de kleine kant maar dat zit in Anton's familie :)
    De echoscopiste heeft flinke spierballen gekweekt omdat ze vrij diep lag en erg bewegenlijk is, en ze zei heel netjes "je hebt erg sterke buikspieren" en vervolgens stond er in het formulier dat de echo deels belemmerd werd door obesitas (wtf) ;)
    Maargoed desalniettemin was het een fijne echo en ik ben dolgelukkig en Anton natuurlijk ook :D Jullie zijn de enige samen met mn moeder en nog een vriendin die het goed hadden verder zei iedereen een jongen hahaha

Deel Deze Pagina