Als je wilt kan je meteen bellen. Zelf heb ik pas met 6 weken gebeld, maar ik had daarvoor al 2 vmk's gehad. Lekker gevoel he
Heerlijk gevoel hihihi tja heb ook al eens een miskraam gehad dus ben wel een beetje bang :s Met me dochter had ik helemaal geen pijnlijke borsten en met me miskraam wel en nu ook weer :s dus
Nee niet verwacht dacht dat ik te laat was met sexen hihi.. Voel me wel goed maar hebt het steeds erg warm zweet over me voorhoofd Verder net 3 karbonades op hmmmmmm En kokhalzen en pijnlijke borsten en een jeukende neus :s heel irritant
Ja die jeukende neus heb ik ook heel erg, gek he Maar misselijkheid, kokhalsen (en vaak kotsen) zere borsten en tepels heb ik nu ook hoor, dus dat is geen voorbode voor weer een miskraam.
Oew dat weet ik niet meer. We konden de eerste maand wel nauwelijks seks hebben omdat me de binnenkant super zeer deed! Nu is dat gelukkig over. Het ligt nu allee welleens niet lekker, waardoor seksen onmogeijk is
Tijdje niet geweest en zie direct een zwangere erbij!!! FLOWER!!!! T is toch geweldig!!! Van harte gefeliciteerd meid!!!!!!!, het heeft een hoop geduld, wachten op je ei en nog meer ellende gekost maar dan is het nu toch eindelijk zover!! Super voor je! Ga er maar lekker van genieten! Het is je gegund!
Met mij gaat het wel goed. Las je topic dat niemand blij voor je is.. Uiteindelijk gaat het er om, wat je zelf al zegt, dat jullie er wel blij mee zijn! Ga er lekker van genieten en hopelijk trekken de mensen wel bij en anders maar niet, laat je geluk enz niet afhangen van anderen! xx
hallo meiden, hoe is het hier? Flower?? wat is dat nu? niemand blij? zal even je topic zoeken misschien dat je daar uitleg geeft, voordat ik een heel verhaal zeg zonder te weten wat er speelt haha. En hoe is het met alle anderen? aanstaande dinsdag heb ik de 20 weken echo, zooo spannend!!! wij willen wel weten wat het wordt maar weet nog niet of we dat al gaan delen met de buitenwereld. Eerst maar even kijken of alles goed is. verder hebben we ook even vakantie geboekt dus ga zo nog maar even shoppen naar zwangerschapskleding in warm weer haha.
Nou meiden, ik ben weer terug, hoefde niet veel bij te lezen Zina, wat een mooie buik Flower, wat lees ik nu?????? Wat super meis, van harte gefeliciteerd!!! Visje, wat spannend, dat is al over 4/5 dagen Waar ga je heen op vakantie?? Met mij gaat alles wel ok. Soms erg misselijk... en heeel erg moe! Daarnaast ben ik nu verkouden met een vast zittende hoest Regelmatig last gehad van bruin verlies, dat ging over, maar sinds gister wat licht roze verlies gehad op wc papiertje, denk dat het door het hoesten komt, maar wordt er wel erg onzeker door...
Hey Angela! wat vervelend dat je zo hoest, maar vind het niet raar met dit vervelende weer. Snap wel dat je onzeker wordt van je bruinverlies, maar idd misschien komt het door de druk tijdens hoesten. Hoe is het verders, al echo gehad? We gaan lekker een weekje all in naar Turkije. is in ieder geval zon haha. ja ik wordt met de dag zenuwachtiger voor de echo . Meiden die zwanger zijn hebben jullie ook moeite met het accepteren dat je lichaam minder aankan dan normaal? klinkt misschien vreemd maar vind het echt lastig dat ik zoveel moet slapen terwijl ik dan denk ben toch niet ziek Vooral mijn werk wordt erg zwaar. Maar met een paar uurtjes winkelen ben ik ook al uitgeput.
Heb nu wat donkerder roze verlies gehad, was niet veel (nog??), maar wel met wat stukjes erin. Ga dus zometeen als vriendlief weer thuis is, ff de vk bellen... Maak me toch wel heel erg zorgen... 1e echo staat geplanned voor 10 september, erg nieuwschierig Hmm, heerlijk! Als ik er aan denk, droom ik helemaal weg Meid, denk dat het heel normaal is dat je het niet echt accepteerd. Arjan moet mij ook echt dwingen om ff rustig te gaan zitten, of uurtje te gaan liggen. Ik ben net een uurtje ofzo weg geweest, kleine boodschapjes doen, en ben bek af, terwijl arjan me heeft laten liggen tot 10 uur/ half 11...
Vk gebeld, en die zei dat ze niet denkt dat het op een mk duidt. Moet nu gewoon volledig rust houden, geen uitstapjes, als ik aan het werk was, naar huis gaan etc. Mocht het zo zijn als het meer werd, en helderder rood, dan gelijk bellen, en dan zou er bij hoge uitzondering morgen een echo gemaakt worden. Maar ze gaat ervan uit dat het helemaal goed zit. Ben dus wel gerust gesteld en ga lekker rustig aan doen Oja en het kon niet door het hoesten en niezen komen (voelde dan alles samenkrampen)
Jeetje Angela nou hope. Dat alles goed is meid ..!! Ik heb bij mijn dochter ook met 8 weken bruin verlies gehad maar niet met stolsels..'n Lekker visje op vakantie heerlijk waar ga je heen ??? Hier moe moe en moe pff me ogen Branden gewoon