Jep vloei nog steeds, is gelukkig geen helderrood, maar bruin en soms roze... Wat is bij jou nu verder het plan? Staan er nog onderzoeken geplanned?
Pff schik je toch wle beetje van he.. maja heel veel vrouwen hebben dat. Nog ff en je hebt de echo he Nou ben net ongi geworden, de eerste keer weer sinds 8 juli.. Uhm.. ja het ziekenhuis wou me toch laten spuiten, ik had voor een operatie gevraag (een jaar geleden kwamen ze daarmee) en nu blijk ineens dat je eierstokken dara beschadigt van raken een beetje, konden ze niet eerder zeggen dan had ik daar niet eens meer aan gedacht pff.. dus spuiten en geen iui meer ?!?! wtf dacht ik, maar nu willen ze eerst weer gaan kijken hoe ik dan op me vriend reageer, jezus ey dat hebben al een jaar gedaan en ben nog steeds niet zwanger!! ben echt een proefkonijn in hun ogen, en dat ben ik zooooo zat! Dus op advies van een vriendin van mij (die dat ziekenhuis ook in en uit heeft gelopen) ga ik nu naar een ander ziekenhuis, en dara heb ik wel hele goeie dingen over gehoort! 7september kunnen we al terecht eigenlijk eeens wat nieuwe mendingen over dit alles! (sorry voor lange berichtje hihi) Kus
Visje, ga je het vertellen als je het weet wat het word? Of willen jullie het zelf niet weten? Pff ben echt moe vandaag. Hoezo krijg je je energie terug na 20 weken?
Woow, dan heb je flinke tijd moeten wachten op je ongi! Zijn dus weer lekker bezig geweest in het ziekenhuis, als ik het zo lees! Hoop dat dit nieuwe ziekenhuis je wat meer geluk mag brengen, meis! Jaaa echo duurt niet al te lang meer Heb een flinke opgezette buik, niet normaal Kuss
Ojaa?? foto foto Ja heb echt lang moeten wachten, 51 dagen zoiets pff.. En heb een buikpijn!! wil je niet weten Maja wat wil je he als je een maand overtijd bent bijna .. Kuss
Hi meiden, hoe is t hier? Klingel: heel veel sterkte met deze ellende en hopelijk kunnen en willen ze in het andere ziekenhuis echt wat voor jullie betekenen, en snel! knuff! Angela: spannend zeg, snap goed dat je je zorgen maakt! Heel veel sterkte en hopelijk heb je snel duidelijkheid dat het prima in orde mag/zal zijn! knuff Appie, Perry: waar zijn jullie???? Knuffels voor jullie! Flower: hoe is t daar op de roze wolk?? Zina en visje: weten jullie al wat het wordt?? Mogen wij het weten? Hier, 9 sept operatie, spannend! Meiden, all the best en tot snel!
Pff, een maand over tijd... Hoop dat het gauw over is voor je!! Sterkte en beterschap meiss!! Knuffff!! Zal strx ff foto maken, eerst ff douchen. Wat wel heel erg stom is v/d zw.schap, de haren op mijn buik zijn donker geworden! Echt heel lelijk! Maar ik neem het er graag bij hoor. Ook mijn boobs zijn ontzettend gegroeid!! Kuss
Nou appie daar ben je dan weer lekker klaar mee met zulke doctoren Wat is iedereen hier toch slank zeg! Niet te geloven! Ben ik nou de enige dikke/mollige hiero
Zina, zo slank vind ik mezelf niet meer, maar ik denk dat dat een vrouwenkwaaltje is, in ieder geval geef ik mijn hormonen de schuld Het is ook niet altijd even makkelijk, want het buikje (zullen wel darmen zijn ) is dus al wel te zien, en ik moet het nog een paar weken geheim houden! Flower, hoe voel je je? Al klachtjes??
Hee hallo, Ja leuk was anders.... Nu nog steeds pijn maargoed, we wachten maar af.... Ik weet niet hoe zwaar jullie zijn, maar ik ben al 10 kilo aangekomen hoor! hahah Ik ben 1,86 en weeg nu +-75 Ik zal even foto's uploaden en een foto hier neerzetten