balen melissa dat vriendlief niet mee kan hoop voor je dat hij toch mee kan knuffel ben benieuwd voor je vanmiddag komt allemaal goed knuffff
hey lieffies bedankt dat jullie zoo meeleve heb vriendlief net gebeld...en hij loopt daar om half 2 gewoon aan we hebben op het station afgesproken....dus hoop dat ie het haalt....
aaah super fijn voor je melis!! Appie: ik heb vandaag geprikt dus krijg strax te horen wanneer echo, na 2 uur wete ik wat dus horen jullie het erna.. Nu lekker genieten van je vrije weekje!
Mooi! Goed nieuws hier!! Super wtje en Melissa. Hier weer een huilende e. Hij slaapt na de ochtendfles vam8 uur altijd tot 12. Nu tot 11:15. Vet krijsen. Dan om 12 uur de fles en rond 13-13:30 op bed. Ik dacht nu direct na de fles maar op bed ipv nog even spelen in de box. Nou echt niet. Zelfs samen in ons bed wou die niet. Hij slaapt nu net eindelijk op m'n borst..pfff en ik ben ook zo moe. Wou ook nog even liggen. Naja vanavond maat vroeg
Ojee, hoe kan da zo weer.. leg um anders nu tussen jullie in.. Misschien vind hij he tnu wel fijn.. (hoor mij nou haha, jij kent je kindje het beste ) Hier net gebeld voor uitslag, moet donderdag voor echo!
Hallo ladies hier even update met telefoon. Kom net van de gyn af. Heb een vaginal echo gehad er was nog geen hartslag zichtbaar. Ik moet volgende week dinsdag Terug komen.. Zit nou alweer te janken mjaa ik hoop het echt dat het volgende week wel zichtbaar is. Ben er vandoor sprek jullie straks als ik thuis ben. Xxx
Moet er met 6 weken al een hartje zijn? Mijn eerste echo was met 7w2d was heel iniminie flikkerlichtje te zien. Toen hoefde het ook nog niet...misschien ben je wel korter zwanger dan dat je bent. Ik ben ook 2 weken terug gezet. En vanaf 23 weken liep e 2 weken voor op groei! Ik bloedde tot 12 weken, meid er zijn nog zoveel opties. Ga hoe moeilijk het ook is niet meteen van het negatieve uit... Kus
Zo das snel al?? Of niet? Ik had al geprobeerd om samen met hem te gaan slapen, hier werd die wel wat rustig van maar later weer meer verdrietig. Hij heeft een half uur op m'n borst geslapen. Net om 16u de fles gehad. En hij ligt nu in bed, meestal slaapt die niet meer van 16-20 (krijgt dan z'n laatste fles). Dan is die al vanaf 11 uur wakker met een half uur slaap. Veel te lang wakker dus... Hoe dat kan, tja geen idee naja ik heb ideeën; Ontlasting loopt niet lekker. Oppas was er vanmorgen en uiting naar mij toe van ontlading; je bent er weer. Vertrouwd. Te veel prikkels vanmorgen (bij de oppas). Mentale ontwikkeling (sprongentje), dan willen ze bij mama zijn de hele dag. E wil te veel snappen, wil nu al kruipen. Wil alles meemaken, alles zien. Kan dit niet verwerken. Kan die lichamelijk niet aan.. En soms kun ik uit deze dingen niks wijs worden, fles ja, schone luier ja, vies bed, nee. Gespeeld ja, moe ja. Maarja, de diagnose huilbaby krijg je ook niet zomaar...
melissa meissie ik kwam met 7 weken en toen was er geen hartje te zien het was nog heel pril en 2 weken later was ik gewoon 9 weken dus meis zegt echt niks
hey lieffies..... even een volledige update....ben net thuis kom van me vader af.... Ik heb echt een lul van een vent als gyn.... we kwamen daar aan en hij was zo kort af... nou wij gingen zitten en ik moest vertellen hoe het met me ging en zo en ik vertelde dat ik zwanger was.... Owww oke.....n0u proficiat dan zei die echt zo op een manier van nou heb je je zin... dus ik zei dat van de dietiste dat ik dan niet hoefde af te vallen weet je wat die zij...nou je kan de dietiste wel aan houden die kan je vertellen hoe je kan eten... nou ik bepaal nog altijd zelf wel of ik het wel wil of niet...maar goed hij zo nou oke dan en wanneer was je laatste menstruatie...hij zo ooh ok nou dan ben je 6en halve week zo iets....nou dan gaan we kijken.... kleed je maar uit en ga maar liggen... dus ik me eigen uitgekleed en gaan liggen.... dus huppakee dat ding erin....hij allemaal draaien en douwen en eindelijk zagen we het vruchtzakje zitten enzo...en allemaal kijken en draaien en noem het maar op....en hij zij gewoon niks.... nou zegt ie.....ik zie nog geen hartslagje of een teken van....en ik weet ook niet wanneer je eisprong geweest is.....dus we maken een afspraak voor volgende week dinsdag...is er dan nog geen hartslagje dan zal het wel niet goed zijn zij die en dan zallen wij het afbreken...ik zo nou nee heb nog een gesprek met de verloskundige en een echo....nou de echo laat je maar achterwege en de gesprek met de veroskundige want dat is niet nodig dus dat kun je voorlopig wel achterwege laten....echt waar ik dacht echt dat de stoel onder me vandaan schoot...en ik zag dat me vriend boos werd....en we konden ook meteen gaan..... wat ik niet snap is dat een gyn dat zo kan zeggen...ik heb net al van een paar andere mensen gehoord dat je ooit tot 12 weken niet kan horen...zien wel maar niet horen dat is normaal ik snap echt niet dat hij dat kan zeggen!!! daarom dat ik nu ook zo emotioneel ben... echt een lul van een vent is het....gelukkig heb ik hem dinsdag niet maar ik vraag wel een andere gyn aan want hij dringt mij iets te veel dingen op net zoals de dietiste en een psycholoog....en ook dat hij het bij 7 weke af wil gaan blazen...hij zoekt het maar uit die gek.... sorry hoor maar door hem word ik wel helemaal gek pfffff ik zit er al de hele tijd mee in me maag.... sorry ladies maar het zit me echt hoog kus
Wat een idioot die vent. Voor het zelfde geld ben je nu nog maar 4/5 weken zwanger en zit het wel goed. Is er volgende week nog geen hartje maar die week daarop wel. Ik zal er volgende week wel even wat van maken bij de andere gyn als ik jou was. Dit is niet netjes. Knuff meis
ja idd...mjaa me vriend vond het ook al een lul maar ik vraag echt een andere gyn aan en ga volgende week donderdg gewoon na de verloskundige... pfff ben er nog onderste boven van.... mja die vent die spoort zo wie zo niet maar een ding hem heb ik gelukkig niet meer want hij ken me rug op
hallow ladies... zwaar kote hierzo...ruzie met vriendlief en die ligt beneden boos op de bank en daar zal die wel heel de week blijven liggen zij die....pffff ik weet niet wat het is maar het gaat echt lekker deze week...kan wel janken..en waar gaat de ruzie om...om helemaal niks
Meid, leg het bij. Het zal de spanning wel zijn, door de teleurstelling van vandaag. Toch ook logisch, jullie zijn zo lang bezig en dan is een 1e echo sowieso spannend, voor jullie misschien nog meer, en dan z'n domper. Communicatie....praat met elkaar. Leg uit hoe je je voelt, ga geen verwijten maken, maar hou het bij jezelf. Dikke knuffel moppie ps jullie hebben elkaar juist nu zo hard nodig, daarom botst het ook. Jullie zitten allebei vol spanning en stress. Wees jij nou maar de verstandigste, mannen zijn altijd zo koppig als wat. Dikke knuff
hey lieffie ben net al na benede gelopen om te vrage of ie na bed kwam maar hi wil ni hijs echt boos.... morgen weer een nieuwe dag zegt ie..... voel me echt ellendig....sta echt op janke nou..... pfff het is echt een kutdag vandaag ja m vriend is niet zon pratert nooit geweest... thanks lieffie!! kus
En morgen bedenkt die zich vast waarom die zo dom deed, want hij heeft je nodig en kan ook niet zonder je. Komt goed lief. Dikke knuffel...ps ga anders bij hem op de bank liggen misschien ziet die daar de humor wel van in. Wel grappig. Als ik ruzie heb met vriend ga ik altijd op de bank liggen haha. Night night.
goedemorge ladies... hoe gaat het met iedereen?? hier update vriendlief is vanmorgen naar boven gekomen en we hebben allebei sorry gezegd en het is goed nou...heb wel slecht er door geslapen hoor...mja ben wel blij dat het gelukkig goed is nu... nou hier aan de poets...daarna na de winkel en om 10uur is hier een vrouw van de gemeente ben er vandoor ladies... spreek jullie straks kus
Aaah fin dat alles weer goed, is me toch wat met al die spanning en stress he.. Ff over die gyno, ik zou echt een andere vragen en gewoon naar de vlos gaan! Wie is hij om zoiets al te zeggen, snap bes dat hij er veel vanw eet maar er zijn geneog vrouwen bij wie je pas met 7 weken of langer een hatslagje zag.. zoiets hoor je neit te zeggen vind ik!