Hallo iedereen... Mer e is het minder. Nu al een maand weer onrustig. Net bij cb weg. Extra controle vanwege voorkeurshouding. Gelukkig geen scherf hoofdje. Verder nog over het onrustige gedrag en spugen en ontlasting gehad. Nu proberen om 2 scheppen jbpm in z'n fles te doen, ookal krijgt hij al comfort voeding. Verder ben ik zelf tot de conclusie gekomen samen met cb, hij wil veel te snel geestelijk voor z'n leeftijd, hij is nu bezig om te gaan zitten; als hij op z'n rug ligt dan doet die zijn voeten en hoofd en rug omhoog, alleen z'n kont ligt op de grond. Dit zag het cb ook en verbaasde zich hier over. Draaien moet die nu haast kunnen. Heeft die 2x gedaan en dat interesseerd hem vrij weinig. Niet leuk genoeg denk ik. Maarja hierdoor denk ik zovel huilen. Proberen de balans tussen stimuleren en afremmen te vinden... Dikke kus
Hey Appie.. nou ik hoop echt dat het goed komt met je kleine man...schiet niks op iedere keer zo...Ik hoop echt voor je dat het een beetje opschiet....Want het is niet leuk om zo iedere keer te zitten... Ik hoop voor je lieffie dat alles snel goed komt...en dat je echt kutn gaan genieten....want je bent continu in de rats..Niet verkeerd bedoelt ofzo... Maar hopelijk snap je wat ik bedoel Kus
He meis, Ik hoop ook echt dat je kleine man zich snel beter voelt! En dat tie lekekr geniet van baby zijn, snel groeien kan altijd nog Hoop dat je toch kan genieten van het mama zijn, ookal snap ik dat het niet altijd makkelijk is.. Mega knuf voor jou
Oefde moet liefde zijn denk ik?? Haha Liefde krijgt mijn kleine schat genoeg. Soms denk ik dat ik hem verwen, maarja liever verwend dan verwaarloosd. Melissa heel veel succes morgen met je echo!! Wtje heel veel succes iui!!! Je kan het!! Ik du voor jullie beiden!! Kus
hahaha ja moet liefde izjn beetje blonTTTT Thnxx meis, ben al 3 dagen zenuwachtig, ha dik de vorige x niet, en vriendje juist wel en hij nu niet haha, grappig.. melis succe smeis, laat wta weten he!
Ladiesss! Waar zijn jullie? Melissa? Wtje? Hoe gaat t? Appie wat balen dat t ff niet lekker gaat lijkt me fruustrerend. Hier geen gekke dingen, alles was goed bij de vlos. Saai he?
Heey girls!! Hier goed nieuws! Iui is goed gegaan en ventje had maar liefst 48 miljoen goede bewegelijkheid zaadjes! Veel meer als normaal Ik 2 eitjes dus zou geluk moeten brengen zou je denken he.. Melissa!!! breng ons goed nieuws!
Oh wauwieee dat is fantastisch wen! Ik ga me rot duimen komende dagen, ovwr 10 dagen mag je testen toch?
yots, altijd goed nieuws zoiets! Appie: ga mee huilen, dan valt zijn gehuil niet zo op Nee is gekkigheid he, hoop dat hij zich snel beter voelt!
Of ze zitten nu op het terras goed nieuws te vieren of het is goed mis denk ik.... Wachten wachten wachten... Hier slaapt elia eindelijk op m'n borst. Alleen in z'n pampertje beetje warm hier...
jaa is ook heel warm, vooral voor zo'n kleintjes.. Jaa ben benieuwd, hoop dat ze aan het vieren zijn! maja waarom laat ze ons zo wachten dan.. Zucht.. Wat een spanning
Hey meiden... zoals jullie al hebben gelezen op hyves was het hartje gelukkig te zien was zoooo blij... Heb een echo meegekregen alleen je ziet het nog niet zo goed...maar het was dus normaal ik ben een week en 5 dagen terug gezet...dus ik kom op 6 weken... Maar goed het belangrijkste we hebben het hartje zien kloppen... Wtje ik hoop ook dat de IUI goed aanslaat en dat we beide zwanger saampjes mogen zijn het is je gegunt en me duimen draaien overuurtjes!!! Flower alles is goed....Gelukkig wel...Me hart zat al in me keel toen ik daar die kamer binnen kwam gelopen wist me geen houding te geven... Ladies mijn verontschuldigingen nog dat ik jullie zolang in spanning heb laten zitten,...Maar mijn vriendin was meegegaan na de echo...en toen we daar buiten stonden om half 1 hebben we nog een broodje samen gegeten...en wat bijgebuurt...en daarna moest ik nog op die stomme bus wachten en 2 keer gemist had...**zucht... dus vandaar dat ik ook laat online was op hyves.... Maar ik ga een poging tot slapen doen als het me lukt maar het is veels te benauwd...vriendlief is ook pas net na bed en om half 5 gaat zijn wekkertje al... Sorry voor degene die ik gemist heb of niet beantwoord heb morgen lees ik alles bij en reageer ik op iedereen!! Welterusten en megaknuffss Kus
Heeey Melissa haha nou weetje omdat je zo goed nieuws had is het je vergeven Girls!! me so happyyyyyy mn laptop doet t weer en internet nu ook.. al komt ziggo morgen wel nog even langs want telefoon en internet valt steeds uit :x super irritant en link ook want mijn bereik met mijn gsm is ook niet altijd even best (lang leve nieuwbouw) en ja.. ik moet nu wel ineens kunnen bellen zeg maar. Verder gaat t goed, wordt wel moe van de harde buiken steeds maar ach hoort erbij he
Hallo Iedereen, Ik had een heel bericht met mn telefoon getypt, alles weg. :x:x:x Dus zit nu gauw even op de laptop om even op iedereen te reageren. Sorry alvast voor de typfouten, want ik moet zo aan het werk! @ Yots, wat fijn dat je laptop weer gemaakt is en dat het internet het hopelijk nu weer doet als ziggo is langs geweest. Je moet idd wel goed bereikbaar zijn nu, je in de laatste loodjes zit. Hoe gaat het met je harde buiken? Ik hoop dat het goed gaat, hou je het nog wat vol met het warme weer? Rustig aan moppie, het komt allemaal goed. @ Wtje, hoe was je dagje adam? Ik hoop dat het gezellig was en dat je je gedachten even kan verzetten. Duurt lang 2 weken he? We duimen nu dat het 3x scheepsrecht is met z'n allen voor je. Echt meid je verdient het, jullie verdienen het!!! Dikke kus @ Meliisa, ik zie net dat je bij de vk geweest was. Je bent nu 6 weken volgensmij toch? Er valt dan ook niet zo veel te zien, ik had een echo met 7 weken en ik zag een garnaaltje. Met 10 weken is het al een mini mensje. Zo bizar dat er in 3 weken zoveel verandert. Dat alles dan is aangelegd, alle organen en dat het inprincipe alleen maar hoeft te groeien!! Over 2 weken weer een echo, kun je het wat van je af zetten? Dat het goed zit nu of niet? Komt goed moppie! @ Angela, ben je lekker aan het genieten? Volgensmij vliegen de dagen voorbij of niet? Komt goed moppie, je weet me te vinden he! Dikke kus @ Hier, druk druk druk. Maandag naar cb geweest. extra controle vanwege voorkeur links. Gelukkig geen afplatting op het hoofdje. Maar we moeten rechts wel stimuleren. Ook nog lang gepraat over het extreme huilen de laatste maand. Ik moet nu omdat die zoveel spuugt meer nutriton (jbpm) in z'n fles doen. Ookal krijgt die al speciale voeding wat er dan al doorheen zit. Maar het helpt niks, hij spuugt net zo veel, dus maar weer mee gestopt. Verder was is het nu een dag knock out zijn en een dag veel huilen (wat meestal begint vanaf 12u na de fles niet meer slapen willen). Ik ben beneiuwd, want bij de oppas gaat altijd alles goed, en bij ons gaat het dan mis. Je gaat dan zo aan jezelf twijfelen, maar ik moet me voorhouden dat het dan ontlading is wat hij bij de oppas niet doet en bij z'n vertrouwde mensen ook. Soms is het zo moeilijk, de oppas zal ook wel denken, huilbaby hoezo? Hij huilt nooit.... Verder ben ik gekapt met de pil, ik zat vanaf mn 13e al een de pil vanwege acne. Maar aan een hele zware. Toen ik 18 was overgestapt naar een lichtere, ook omadt ik door die diana waarik aan zat heel misselijk was elke avond en daar ook heel down/depri van ben geworden (ook andere factoren; pfeiffer ws, relatie die stuk liep) ben toen flink in de war geweest en een burn out gehad. Nu dus weer sinds 3 maanden aan de lichtere pil, maar weer elke avond misselijk dusja maar weer mee gekapt. Ik moest oktober 2009 ook van de pil af. Omdat ik er zo lang aan zat. En de hele tijd ongesteld door de pil heen was. Toen dus ook door condoom zwanger, dat werd dus een mk. Toen een maand rust, toen ws weer een mk. En toen zwanger van Elia. Kunnen julle je dat nog herinneren? Dat was vorig jaar dus allemaal....bizar he? Hoesnel een jaar gaat. Denkende aan Wtje, meid je kunt het. Deze keer is het raak! Dikke kus voor jou van ons allemaal! Ik zal zo aan het werk. Ik ben niet zo vaak meer op de laptop want daar heb ik gewoon weg geen tijd voor. Zit vaak op mn mobiel even bij te lezen en te reageren. Maar soms wil het dus niet. Nogmaals sorry dat ik hier niet zo vaak ben. Maar het valt me gewoon zwaar allemaal. En heb dan geen puf meer om hier te reageren. Probeer op hyves wel op jullie te reageren, dat is wat makkelijker met mn mobiel via een app. Krijg zo snel last van mn duimen van die lange verhalen te typen op mn mobiel haha Nogmaals sorry en ik zal zo gaan werken van 13-21. Dikke kus