Hoop het ook.. zie ut echt ff niet zitten.. Wanneer word mijn lichaam eens normaal.. een goeie broedmachine haha.. Maak er maar een lolletje van Komt wel goed zullen we maar weet zeggen..
Oooh Klingel!! Meis, hoeveel meer moet je nog verdragen??? Bah, snap je gevoelens heel goed, ben het ook spuuuugzat dat vage gedoe steeds! Veel sterkte meis!
Hallo dames, hoe is het hier? Perry, waar is je posi test? Jaira, heb je al opnieuw getest? Klinge hele dikke knuffel meis.. Hoe is t met de rest van de dames?
dag dames, Even snel een berichtje! Kling nogmaals vanaf deze kant heel veel sterkte!! wat zit de wereld rot in elkaar he ik ben er voor je wijffie! je mag me altijd bellen, smsen, mailen or whatever! knuff knuff knuff!! Jaira: hoe gaat het ondertussen met jou meis? Ik durf haast niet meer tegen je te praten haha! ik heb je mail nog steeds niet beantwoord pfff lekker bezig! Visje: wat leuk dat je er ook weer bent! druk met werk zag ik! Denk je wel een beetje om jezelf en je kleine tuttie! Hoe gaat het met jou? en je kleine prins/prinsesje? Heb je zelf al enig idee wat het gaat worden? Appie: las ook een paar berichtjes van jou! je hebt weer een echo gehad begreep ik! wat super! alles gaat goed met jullie 2tjes? Begint het buikje ook al aardig te groeien of niet? Angela: Hoe gaat het met jou meid? De trouwkriebels? Wanneer is de grote dag? Nu rest jullie nog meer 1 ding.. een kleine frummel! Jullie geluk kan niet meer stuk meid! kleine update, ik ben vanacht ongi geworden, ik had ook niet anders verwacht.. deze maand totaan niet met zwanger worden bezig geweest dus wist ook wel zeker dat de duivels door gingen breken! Heb er vrede mee. De afspraak voor het zaadonderzoek maken we niet meer. Dit willen we regelen via de gyn! Ik kom gauw weer even spieken hoor! Toedels x Edit: Jane ik vergeet jou sorry!! hoe voel jij je meid? heb je al meer zekerheid ondertussen?
Hoi jane hoe is het met jou? las ergens dat je misschien positieve test hebt? spannend! Perry, ja ben er weer even. en zal goed op mezelf letten vandaar dat ik hier niet zo vaak meer ben, meestal te moe na het werk haha. Wij denken allebei vanaf het begin al een jongen maar wie zal het zeggen he?! En wat goed dat jullie samen toch de stap hebben genomen! Jammer dat je weer ongi bent geworden maar je had dat al verwacht begrijp ik. Maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit! Weet je nu dan ook al wat de aankomende stappen allemaal gaan worden?
Perry, succes bij de gyn.. Nee geen duidelijkheid. Ben dus maandag begonnen met bloeden, voornamelijk roze/rood maar neer slijm. Dinsdag alleen oud met af en toe een veeg roze, woensdag niets meer. Nu af en toe een veeg roze maar dat dus sinds maandag eigenlijk alleen maar na aanraking binnenkant.. Begon 4 dgn te vroeg en over voor de dag dat ik ongi had moeten worden Heb voor vanavond een test maar t zal wel niets zijn ben ik bang, maar vreemd is t wel. Heb nog wel af en toe klachten zoals misselijk bij vlagen, steken in vagina En gisteravond zo'n pijn in mijn bovenbenen en onderrug maar ja lang leve het vrouwelijk lijf met de bijbehorende grappen.....
haai dames wat een verhqalen weer pfff klingel sterkte maar dat weet je al spreek je op msn knuffie jaira weet je al meer nog niet ongi he..? visje goed aan jezelf denken hoor lieverd perry pfff maar je had het al verwacht maar wel jammer
Nou net getest met etos... Misschien maak ik mezelf gek maar t lijkt alsof ik toch heel vaag een 2e streep zie, wel een schaduw maar ja, heb geen cam ben nu aan t werk. Morgen maar ff naar kv.. Zou vandaag nod hebben dan zou ie toch veel duidelijker moeten zijn?
Meiden, ff kort berichtje van mij. Sorry maar ben best moe, en gewoon niet zo kletserig nu. We hebben net behang gehaald voor baby/logeerkamer. Was ontzettend leuk om te doen. Arjan heeft het aan mij overgelaten, waar ik erg blij mee was. Zodra het behang er op zit, plaats ik wel een foto'tje Zondag gaan we naar Arjans ouders om te vertellen dat we verloofd zijn. Best lullig maar zij zijn de laatste die we het dan vertellen. Ze zijn op de camping, en dat is 45 min rijden, en verder nog geen tijd voor gehad. Ben benieuwd hoe ze reageren ... Voor een jaar terug had ik nu al met de zenuwen gezeten, maar eerlijk gezegt kunnen ze me rug op, boeit me niet zo. Sorry meiden, het is een ego berichtje geworden. Kom gauw weer even op ieder1 reageren!! Knuffelsss!
Ik zou er niet al te veel op rekenen dan valt het altijd mee meid! suc6 morgen met testen. I keep my fingers crossed!
Hoi meiden! Wordt wel weer af en toe iets meer gekletst hier, toch wel leuk! Perry!!!! Je had het al verwacht maar toch jammer meis! Hopelijk brengt de MMM jullie snel iets heeel moois, gun het je zoooo! Knuff! Visje: denk om jezelf meid en pak je rust, heeel belangrijk nu! Flower: je zit dus nu in de wachttijd? Spannend! Jane: sorry ik zie niets... Appie: hoe is ie? Angela: welke kleur is het behang??? Klingel: gaat het weer een beetje meis? Knuffie! Hier nog steeds in afwachting van, nee geen duidelijk streepje maar die k....duiveltjes:x:x Allen een dikke knuff van mij