Jane, sorry meis, maar ik zie niks. Ik hoop dat er wel iets is, maar ik zeg dat de test zeker negatief is... Jaira, speciaal voor jou, heb 1 van mij 2 behangetjes gevonden. De ander is licht zilver met iets glans.
Gistermiddag een testje gedaan en zag een heeeel licht streepje maar geloof er niet meer in, had dan volgens mij al een duidelijke 2e streep moeten zien, zit 4 dagen overtijd! Grrr...:x Gelukkig dinsdag naar de gynacoloog dus hopelijk weet ik dan meer..
Jeeee jaira wijffie wat een onduidelijkheid weer voor jou zeg!!! pff die duimpjes blijven draaien dat het een goed teken is schattie! En by the way..... De mail is bijna af, vanavond het laatste stukkie EINDULUK! whuhaha!! Xxx kuss kuss
Hi meissie!! Ook weer in t land?! Hoe is ie met je?? Ja is niet leuk meer dit, weet echt niet meer wat ik er van moet denken maar ben blij dat ik dinsdag een afspraak heb! Zo, moet hele mail worden... Zie m wel verschijnen Lief van je dank je! Kussie terug! xxxxxxxxx
gelukkig mag je dinsdag na de gyn me duimen blijven draaien voor je ik mag over 10 dagen testen als me nod niet eerder komt hihihi tot nu toe hoge temp maar dat zegt niks
Spannend meis, fijn dat je eindelijk weer een normale cyclus hebt! Duim voor je dat je deze ronde dan eindelijk die dikke vette 2e streep mag hebben!!
Vandaag bij me schoonouders geweest om te vertellen dat we gaan trouwen, en ze reageerden gelukkig heel goed. Jaira, wat balen meis, ik hoop dat de gyn je wat meer duidelijkheid kan geven!!
Ohh angela wat onwijs fijn meid!! weetje al wie je getuigen worden? en natuurlijk wanneer vind de grote dag plaats?
ow hahaha perry sorry iik sliep nog denk denk zelf dat het ontpillen is maar we zien het wel kijk het nog 1 cyclus aan dan heb ik 3 cyclussen getempt angela oww wat goed dat ze zo reageerde
Mijn getuigen worden mij zus en moeder, en die van arjan zijn broer en vader. Hebben gelukkig allemaal gelijk ja gezegt We hopen dat we op 11-08-2011 kunnen trouwen Maar weet echt absoluut niet waar ik moet beginnen met plannen
Oh wat leuk zeg!! dat is volgend jaar al, nou meid voor je het weet sta je in een mooie jurk op de mooiste dag van je leven! www.dress2kill.nl heeft erg mooie jurken en onwijs goeie service. Je kunt je trouwjurk uitkiezen, en ben je getrouwd dan kun je je jurk terugbrengen en verkopen zij hem weer voor je. super handig haha moeilijk eh!! gewoon wat rondsneupen op internet naar checklistjes. Zo weet je precies waar je moet beginnen
Haha, heb me idd al ergens aangemeld, die een aantal checklistjes hebben Vind het gewoon zoooo spannend