nou meiden.. net 5 minuten geleden erachter gekomen dat een meid wat ik ken weer zwanger is.. haar kleintje is net 9maanden en ze is pas 3 maanden samen met haar nieuwe vriend.. Pff hoeveel van dat soort nieuws kan je hebben...
oooohhh meisje... you got to be kiddin'?! niet weer? Dikke knufffff En jij komt ook aan de beurt!!!!!!
jep alweer ene.. vind het allemaal leuk en aardig maar dit zijn me ietsje teveel weer geen idee meer hoe ik dit moet afzetten van mezelf.. een paar lukt enigsinds maar dit worden er wel veel pff..
Meisje, je moet je niet verontschuldigen!!!!:x:x:x Jij mag hier klagen, schreeuwen, huilen, gillen en alles bij elkaar!! Echt hoor, geen sorry zeggen. Het is gewoon kut voor je. Ik begrijp dat als iedereen om je heen maar zwanger wordt in 1 wip, je dat niet leuk vindt, je wilt zelf ook! Na 2,5 jaar is het begrijpelijk dat je t ff zat bent. Een hele dikke knuffel en kus voor jou!!
Ik geniet ontzettend! Heb vooral steekjes in me bm, daar schrik ik nogal eens van. En een keiharde buik door me darmen. Ik ben verward, verstrooid en vergeetachtig. Laat alles uit mijn handen vallen en stoot overal tegen aan. Struikel regelmatig over de hond heen etc etc Best een waslijst
Hey meiden, zo we hebben een lang gesprek gehad en we hebben besloten dat ik deze komende week een doorverwijzing ga vragen voor de gyn. Inmiddels zijn we nu al te lang bezig zonder hulp. Ze zou 3 augustus alweer 10 zijn geworden ons lief klein wondertje is ons 10 jaar geleden afgenomen, waarom mogen wij nou geen wondertje krijgen die bij ons blijft? Zoveel verdriet, zoveel pijn, iedere maand weer... We beseffen nu pas dat t zo niet gaat werken en dat we al een te lange tijd onze kop in het zand hebben gestoken.. Ff slikken want ja dit is toch niet de manier waarop je een wondertje wil krijgen en aangezien we beide toch wel wat moeite (angst?) hebben met artsen is dit een hele grote stap voor ons.. Pffff sorry meiden was ff heel heftig allemaal vanavond, zijn veel tranen gelaten door ons beide, veel oud zeer en verdriet en dit besef.....
Ik zag net dat mijn vader waar ik al jaren geen contact meer mee heb, waarschijnlijk in het ziekenhuis ligt. Ik pieker daarover. Volgens mijn broertje (die was toevallig nog wakker) heeft mijn moeder gezegt tegen hem, dat mijn vader een tijdje geleden al in het ziekenhuis lag, vanwege zijn lever of iets. Ik blijf piekeren....
Jee meis... ben je al 10 jaar bezig?? Ik denk dat het dan met recht wel tijd is voor een doktersbezoekje... Jullie hebben in ieder geval goed gepraat, jullie weten wat je aan elkaar hebt. Sterkte nog ff, en een hele dikke knufff!!!
Nee helemaal niet...voor een jaar of 2 terug heeft hij via mijn moeder laten weten dat hij CLL (leukemie) heeft. Ik wist niet of ik dat moest geloven, en heb niets van me laten horen. Ik heb het al zovaak geprobeerd met hem, dat het voor mij gewoon over was...
Ik heb geen idee.. ik bel denk ik eerst ff me moeder en me zus morgen. Om te kijken of zij wat meer weten... Dan ga ik beslissingen maken... Ik twijfel ontzettend... Na jaren van alcoholisme, drugsverslaving, strafblad etc etc... Hij was al ziek... Ik heb het zo vaak geprobeerd, ik heb hem zelfs voor een keus gesteld, óf ik, óf de "vriendin" waar hij mee is, en hij heeft voor die "vriendin" gekozen.