he meiden (its me klingemuis) (even laten aanpassen) Slecht nieuws gekregen vandaag.. moeder van een vriend van me is de flat afgesprongen, zwaar klote!! die vrouw was al jaren langs erg ziek en blijkbaar zag ze het dus niet meer zitten.. Echt super heftig, binnekort begravenis.. Ik zal zo ff reageren enzo maar moet ff verwerken pf.. Kus
WAAAAAT???!!!!!!!! OMG...... jezus meid... Wat erg!! Heb er geen woorden voor... poeh.... jezus... Ontzettend veel sterkte voor jou en die vriend! Dikke knuff...
Ja belde die vriend van me en wist ook nix te zeggen, ja de standaard dingen: ben er voor je, sterkte, als er iets is bel je maar of als ik iets kan doen.. maar zo'n moment sta je met je mond vol tanden! Arme jongen
Hij is 25 nu.. zij weet ik niet prcies.. nog niet zo oud.. Maar als je geestelijk en lichamelijk al jaren niet in orde bent dan kan ik me best voorstellen dat je het niet meer aankan.. volgens mij heeft ze nog lang volgehouden door hem.. Maar hij zei zelf ookal net dat ze nu wle geen pijn meer heeft en wel rust..
jeetje joh... vind het zo erg.. En inderdaad, ze heeft nu geen pijn meer... Laat dat een troost zijn.
kwam er laatst achter dat hier nog een meid op zit wat ik ken.. en ik wil niet dat zij me vind want zij praat nogal veel en dalijk weet iedereen hoe en wat ik zeg enzo.. Ik ken nog ene meid hier maar bij haar maakte me datniet uit, haar heb ik ookin me vriendenlijst.. maar die ene hoeft dat niet allemaal te weten.. en veel mensen noemde me klinge muis dus vandaar ff laten veranderen..