Yots: proficiat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik zei het je toch dat je moest testen!!! Jane: Succes! als je vragen heb ofzo kan je me altijd vragen, wete er ondertussen veel van haha.. Angela: super mooi die echo!! *jaloersheid heers! Appie: Gelukkig gaat het goed! En qua kraamzorg, die weten en kennen alles beter, ga gewoon op gevoel af dan komt het goed.. deden ze vroeger ook Sorry voor wie ik vergeet (als me kop niet vast zat vergat ik die ook nog haha)
Gister de crematie geweest.. was eerst kerkdienst, heb het droog gehouden tot de die zoon wat ging lezen (ofja hij had wta geschreven die vader las het eerst voor maar op de helft heeft die vriendin het over genomen want die vader kreeg geen woord er meer uit van het huilen) Toen kwamen de tranen bij mij ook.. Pff zooo heftig! Buiten die jongen geknuffelt toen begon hij pas echt te janken.. breekt mijn hart zoiets! oen naar crematoriem, korte dienst gehad, mooie muziek.. Toen de koffietafel toen was die jongen wel wat rustig gelukkig.. nu kan hij het pas laten rusten denk ik.. Lange dag pff.. 9uur ging ik de deur uit en kwart over 2 kwam ik thuis.... Zo ff samenvatting
oja btw.. Perry zit ff niet meer op zp, ze heeft het ff beetje gehad en wil ff niet eraan denken Wete jullie dat
Hm Wtje dat is ook altijd mijn breekpunt ja.. ik hoop dat het weer een beetje meeviel gister? En ja je had gelijk maar ik had het echt zo niet verwacht dus ik dacht kan wel wachten maargoed dat ik het wel gedaan heb hihi Als je Perry spreekt moet je haar maar een hele stevige virtuele knuf geven namens mij okay?
Nee weer viel zwaar tegen.. hele dag regen en kou! Echt niet leuk Ik zal perry knuf geven van je! Zal ze wel leuk vinden dnekik..
@ wtje, ook ik breek meestal bij de " persoonlijke "verhalen en helemaal als je ziet hoe moeilijk iedereen het ermee heeft! Hoe voel je je vandaag? @ angela, had je trouwens naast de echo ook al hartje gezien/ gehoord? dat vond ik ook zo geweldig! en over je baan ( sorry zo traag en vergeetachtig als ik ben ) je had toch een baan heb ik iets gemist? @ Yotsuba, en kan je er al een beetje aan wennen? en hoe voel je je verder? @ appie, Ja overgeven is bij mij wel minder geworden maar niet weggeweest. Vandaag gelukkig bloeddruk weer een stukje lager, maar moet het wel in de gaten houden. Hoe is het verder met jou? en moet jij nu ook volledig rust houden eigenlijk? @ jane, succes de komende periode! Ps: ook dikke knuf aan perry namens mij!
Hi Visje! Ik begin er langzaam aan te wennen ja, ik had denk ik niet teveel moeten roepen dat ik nergens last van had want sinds gisteravond zijn mn boobs van af en toe tintelen naar onwijs pijnlijk geworden en ben ik sinds vandaag regelmatig misselijk. Kreeg mn ontbijt dan ook niet op vandaag Verder een hoop gerommel downunder (darmen maar ook baarmoeder) Ik voel me vooral erg blij en heb een goed gevoel dat het goed blijft gaan dit keer Hoe gaat het met jou momenteel?
haha zal je altijd zien krijg je ineens overal last van! Nou dan weet je in ieder geval dat je zwanger bent! Ik hoop dat je alleen niet heel erg last gaat krijgen van de misselijkheid want dat vind ik toch wel de vervelenste ( buiten met de hond lopen en spontaan in een bosje even overgeven, vervolgens verder lopen en net doen of je neus bloed haha ) Ja ben heel blij dat mijn bloeddruk weer beter is maar voel me nog niet optimaal. Wil zo graag van alles doen maar mijn lichaam is het er niet mee eens.... @ appie, oh was ik vergeten op te reageren maar ik ben idd nog maar 9 kilo aangekomen, jij al 20? Ik heb soms al last van die 9 kilo dus denk dat jij daar ook soms wel last van hebt. vooral omdat je van jezelf al heel slank bent? Maar ja zo zie je maar voor iedereen anders.
Hee hallo! @ visje. Ik zit tot m'n verlof in de ziektewet met verplichte rust. Als ik harde buiken heb direct gaan liggen. Wat er opmeet kom veel zitten....als ik sta heb ik meestal een harde buik. Als ik meer als 4harde buiken in een uur heb en/of krampen dan moet ik bellen met de gyn. Tja 20 kilo al aangekomen. Ik woog eerst 60-65kg (heb geen weegschaal stond er af en toe op werk op haha). En nu rond 85. Ik ben vrij lang 186 dus weet dat ik me nergens druk om moet maken. Ik zal niet voor niks z'n honger hebben. Het zit vooral op m'n dijen en kont en uiteraard m'n borsten (van b naar d) en op buik. Onzeker word ik er wel van, ik ben altijd slank geweest zonder er op te hoeven te letten. Nu heb meer vrouwelijke vormen...tja het mistaat niet... Zeggen ze Mooi dat je bloeddruk weer wat lager is. Ik snap dat rust moeilijk is. Vertel mij wat. Maar je wil ook geen zwvergiftiging toch? Knuffel voor iedereen xx
Haai Appie, Nee wil absoluut niet dat er iets mis gaat maar vind het niets doen heel moeilijk. Vandaar dat ik die vraag aan je stelde want jeetje meid hoe kom jij de dagen door?? En volgens de meeste mannen zijn zwangere vrouwen juist errug sexy haha, al voelt dat voor een vrouw wel eens anders. Ik zeg ook wel eens tegen mijn mannetje, moet jij eens een dikke kussen onder je shirt doen en dan je sokken bijvoorbeeld aandoen. als je een buik niet gewend ben moet je daar toch even aan wennen! En wtje, je verdient het, Vind het echt zo knap hoe jullie je overal doorheen slaan en positief blijven!
Boeken lezen, tv kijken, internetten, af en toe huishouden (als het lukt ook al mag het niet ), breien, bellen, bezoek ontvangen en uhm vervelen en vervelen en vervelen en dan heel veel gaan nadenken.......
haha nou vind het knap hoor ( ookal heb je geen keus! ) vooral dat tv kijken is fijn aangezien er niks leuks op tv is. Ik merk dat ik vooral veel slaap op dagen dat ik niks mag/kan doen.