Ja ziet tot nu toe goed uit, maar is pas 6 dagen na je ei, dus moet nog ff Afwachten helaas.. Is moeilijk je niet gek maken, ik weet haha
hihih ja maar vorige keer was ik ongesteld geworden op dpo dag 8 dus vind het spannend of ik dat nu weer word
Klinge, jij krijgt nog eens duimkramp Ik heb er deze maand gewoon geen goed gevoel bij. Moet eerlijk zijn dat de hoop ook een beetje weg is... @ Flower: temp kaart ziet er goed uit meid!! @ Jaira, meissss, hoe was en is het???
Allereerst wil ik jullie zeggen hoe fijn ik het vind dat jullie zo met me meeleven! Zelfde stukje staat in mn andere topic.... Terug van de gynacoloog ben ik/zijn wij verdoofd, ontgoocheld, verward, verdrietig, machteloos en nog veel meer. Eerlijk gezegd weet ik nog steeds niet wat ik er mee moet. We werden geroepen en de gynacoloog leek gehaast, was hij rest van het gesprek en voelde me daar niet lekker bij. Om een lang verhaal kort te maken, verhaal uitgelegd en verteld over het roze en bruinverlies deze cyclus maar daar luisterde hij amper naar, hij zegt we gaan even kijken. Inwendige echo: hij zegt ik denk dat ik wat zie...dus ik werd al haast blij...zegt hij: denk een poliep!!.... Ik zeg: hoe kan dat nou, vorige maand bij de echo en hsg onderzoek zag alles er prima uit en nadien netjes op tijd mn menstruatie?! Kan, zegt hij, kan snel gaan...Volgende week krijg je een waterecho en kijken we hoe we het gaan verwijderen en/of het goed/kwaadaardig is................ Zo werd ik weer de deur uitgewerkt, zo voelde het tenminste.. Ik vroeg nog: kan het niet toch zo zijn dat we zwanger zijn?? Nee, dat denk ik niet zegt hij. Ik dacht nog: Ja denk je het of weet je het zeker???? Anyway, w.s. ben ik niet zwanger en zit ik met een poliep.....! Lang verhaal maar dat is het eigenlijk, zit nog met zo veel vragen maar het ging allemaal zo snel, het leek wel een korte film... Sorry voor t ego stukje maar hopelijk gaat het jullie goed!!
jeetje jaira pfff stommy gyn dat ie je zoo in de ondeuidelijkheid laat pfff.. belachelijk meid heel veel sterkte en we zijn er hier voor je meid knufffie
Och nee he, dat meen je niet. GVD!!!:x Voor hun is het lopendeband werk en die snappen neit hoe vrouwen en aanhang zich voelen daarbij.. Ik bid (ik bid nooit behalve nu!) dat alles goed is en dta je gewoon lekker zwanger bent en die gyno gek is.. Wel blij dta je zo snel terecht kan.. Pff meis, ben er voor je! Dikke kus en knuf
dank je, je bent lief!! Idd voor hun ben je maar een nr en dat bewees hij vandaag weer! Mn man zei al, als je wel zwanger blijkt te zijn, sla ik m vlg week t ziekenhuis in...ik zei al, scheelt da´s niet ver voor hem... Deze afspraak stond al ivm de onderzoeken waar we al mee bezig waren...ik denk dat ik een 2nd opinion aanvraag bij ander ziekenhuis. Wordt vervolgd! Hoe voel je je nu meis?
Oh jaira, dat meen je niet!! Wat kut, wijffie!! Ben je in het zelfde ziekenhuis geweest in de stad/dorp waar we wonen?? Wat een hufter van een arts!! Shit hé.... Meis, wat erg! Weet niet wat ik moet zeggen, behalve dat ik/we er voor je ben/zijn! Zou idd second opinion aanvragen... Dikke knuffel meisje!!! Kuss
Daar zijn we geweest ja en omdat we door zijn gedrag en de diagnose het niet geloofden heeft mn man een CB plus gehaald en er kwam meteen een lichte streep maar is nu weer in een dun streepje opgedroogd, wat is dit toch? Na ja, heb besloten morgen dan eindelijk de digi te doen want deze onzekerheid is killing! hier de test...
jaira lieve schattie wat een mega rotzooi!!! je weet het he ik ben er voor je!! je mag met altijd mailen!! deze test zegt meer als genoeg lijkt mij!!!!!!! ik weet het zeker! dit kan niet missen!! deze test is zo duidelijk! dikke knuff voor jou lievie
Hi lieve schat, ik wilde je al weer gaan pb-en maar was ff druk hier met mn gezeur en wilde toch even de test laten zien. Denk je echt dat deze posi is?? Ja het streepje was er vrij direct maar droogt nu zo op maar dat had ik dus bij mn 1e zw schap ook alleen is die donkerder maar ook zo dun.. Ik ga morgen de digi halen, NU wil ik het weten ook en als ie zegt zwanger, steek ik m bij die gyna in zn...je-weet-wel waar Dikkke knuff terug meissie!
lees net van een dame dat haar testen er precies zo uit zagen, de volgende dag digi gedaan en zwanger!!! Duim, duim, duim en nog eens duim dat het voor mij hetzelfde geldt!!
Schattie Hij is zeker weten positief!! dat kan niet missen ! je bent nu al zover overtijd en dan een dikke posi test! die gyn kan de pot op met zijn/haar gelul!!!!!!!!!!!!
geloofde hem al niet....hoop dat je gelijk hebt! Ooohw, als ie morgen toch zegt zwanger, ga ik hem morgen hoogstpersoonlijk opzoeken met de test...
Ohh, jaira... Wat spannend wijffie!!! Heb er een erg dubbel gevoel bij, ene kant denk ik, nou dit is zo'n mooie test,dit kan niet nega zijn, maar aan de andere kant... Die gyn weet neem ik aan wel waar die over praat (ondanks dat-ie jullie snel probeerde weg te werken). Ben zooooo benieuwd!!!!!
Digi gedaan: NIET zwanger... t was ook te mooi om waar te zijn en de gynacoloog had dus toch gelijk... Maar...waar blijft mijn ongi????
Die gedachte hield ik toch ook wel in mn achterhoofd maar denk dat je dan zo graag iets anders wilt horen dat je er tegen beter weten in toch aan twijfelt....