In afwachting van een duidelijk streepje - deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door kwebbeltje, 14 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tijgertje88

Tijgertje88 Fanatiek lid

6 mrt 2010
    2.765
    350
    83
    Vrouw
    Noord Brabant
    Jaira: bale meis, had het zo gehoopt voor je!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Maja dromen zijn bedrog in sommige gevallen..
    Misschiend at je ongi weg blijft door die poliep.. :S
    Echt baal ontzettend voor je.. Pff wat een gezeik altijd met die testen.. Nogmaals, me vriend laatst nog een keer, waarom word je tong niet groen als je zwanger bent, dan heb je duidelijkehdi hahaha..

Sterkte meis!

2. Jaira

Jaira Fanatiek lid

5 mei 2010
    1.840
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jullie zullen wel gek van me worden maar heb toch ook maar het 2e testje die ik nog had uit het doosje gedaan en...weer zelfde streepje als op de foto..........knoop mij maar op!!:(:(

3. mvthijs

mvthijs Fanatiek lid

10 feb 2010
    2.232
    0
    0
    Student
    Provincie Utrecht
    Oh wat een twijffel meis! Miss dat er wel iets geweest is?? Anders zou nu die digi wel aan moeten geven dat je zwanger bent... Misschien is het een idee om van het wknd (of later) pas weer te testen als je nog niet ongi bent?? Ik zou er nu eerst van uit gaan dat je niet zwanger bent, al is het om jezelf te beschermen. Dikke knuff meisie!!

4. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    jeetje jaira pfff wat een onduidelijkheid

hier ik voel me blegh net me eten eruit ge spuugd viel niet goed temp nog steeds hoog maar durf niet te hopen dat het raak is maar heb een raar gevoel

5. Perry

Perry Niet meer actief

jaira moppie,

Zou het niet kunnen dat het toch is mis gegaan, dan zou de digi aangeven dat je niet zwanger bent inderdaad, en de normale testen kunnen dan alsnog een streepje aangeven! dit kunnen ze ook nagaan bij het ziekenhuis he!
    iig een dikke knuffel voor jou!

6. Jaira

Jaira Fanatiek lid

5 mei 2010
    1.840
    0
    0
    NULL
    NULL
    hi lieffie!

hoe is t met je?

Zou best kunnen wat jij zegt maar blijf me afvragen waar mn ongi dan blijft???? :( In geen velden noch wegen te bekennen....:(
    Wordt er zo zachtjes aan echt een beetje raar van hier..!
    Goed als ik dan niet zwanger ben dan wil ik ongi zien, NU!:D
    Heb begrepen dat je met poliepen juist heel veel bloedverlies hebt en vreselijke menstruatie enz enz. Dat heb ik niet eens!
    ?????????????????????????????????????????

7. Perry

Perry Niet meer actief

Als je lichaam van slag is dan zou je ongi natuurlijk uit kunnen blijven... het is toch raar dat deze testen zo duidelijk als wat zijn, oh schattie, ik snap er ook helemaal niks meer van! :( wat een baggerzooi zeg, steeds die onzekerheid niks aan zeg blegh!

Is dat zo? :$ nou dat is nog vreemder zeg! wat heeft de gyn je verder verteld? heb je ook gezegd dat je maar niet ongi wordt?

8. Jaira

Jaira Fanatiek lid

5 mei 2010
    1.840
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou dat was het mooiste van alles daar heeft hij helemaal niet verder op gereageerd! Achteraf vond ik dat ook heel vreemd!
    We moeten gewoon weer afwachten en nog meer geduld hebben, pffff. Alles zag er steeds zo mooi uit en had een mooie cyclus na de baarmoederfoto...Wordt vervolgd;)

9. Perry

Perry Niet meer actief

Dat is inderdaad wel heel vreemd! Je geduld wordt aardig op de proef gesteld op deze manier zeg! wachten wachten en wachten :( Mijn duimen blijven ondertussen hard voor je draaien!

10. Appie1988

Appie1988 Niet meer actief

Jaira jeetje wat een verhaal...

Ik heb er geen woorden voor... Weet niet wat ik moet zeggen.

Een hele dikke knuff voor jou

ook voor Perry kling visje en alle anderen.

Kus mij

11. Perry

Perry Niet meer actief

appie meid, jij ook een mega dikke knuff! hoe gaat het met je? en je kleine druif?

12. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    knuf jaira

kan je niet de gyn bellen en een andere gyn laten kijken omdat je toch nog steeds in verwarring zit meid

13. Jaira

Jaira Fanatiek lid

5 mei 2010
    1.840
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zou ik wel willen, ben alleen bang dat ze elkaar niet zullen afvallen en ze niet nog eens door een ander laten kijken...

14. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    oke pff jeetje jaira/...:(

ik heb net een matcare test ultra besteld morgen in huis dus morgen of zaterdag ga ik een testje wagen me temp is nnog mooi hoog dus hoop dat dat zo blijft

15. mvthijs

mvthijs Fanatiek lid

10 feb 2010
    2.232
    0
    0
    Student
    Provincie Utrecht
    Flower, niet om je af te vallen, maar ik zou nog geen test doen als ik jou was... 17 dgn + 14 = 31.. om teleurstelling/onzekerheid te voorkomen.. Maar that's my opinion ;) Heb je nog zo last van spugen??
    Hoe gaat het verders met iedereen?? Vind het zo jammer dat er vrij weinig mensen nog posten :(
    Hier gaat het wel goed :) Weinig nieuws verder. Oh wacht, wel iets, ik had gister gekeken hoe duur het is om te trouwen bij gem.huis... 308 EURO!!!!!!! Echt ongelovelijk duur!!! Begin steeds meer naar de dinsdagochtend te trekken ;) Ik bedoel.. we moeten ook nog naar de notaris... Dan de rest nog... Ik denk dat we echt eens even een kosten plaatje + budget moeten gaan vast stellen...

16. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    haai angela jezus wat een kosten zeg pfff hoop dat jullie eruit komen.
    is zeker jammer dat er niet veel gepost wordt..

ja maar mischien doe ik zaterdag of zondag een test maar heb zo veel rare dingen:S kijk me temp morgen aan als die hoog is doe ik hem zaterdag of zonder en als die laag is onder de 37 dan doe ik hem helemaal niet deze test kan al bij 10 hcg gedaan worden... 6 dagen voor de nog en zit morgen 5 dagen voor de nod

pugen is nu beetje over maar na eten het gevoel om twe gaan spugen heb totaal geen zin in eten 3 kilo afgevallen:S:S meestal voor de nod heel veel eten...

17. mvthijs

mvthijs Fanatiek lid

10 feb 2010
    2.232
    0
    0
    Student
    Provincie Utrecht
    Vind je temp idd wel mooi! Nou ja, hoop in ieder geval dat er wat moois uit gaat komen :D

18. mvthijs

mvthijs Fanatiek lid

10 feb 2010
    2.232
    0
    0
    Student
    Provincie Utrecht
    Oja, heb deze ronde niet met ovutesten gewerkt, dus net ff 1 gedaan voor zekerheid, en kreeg echt súper licht streepje, dus als het goed is idd me ei al gehad :) Ben nu nog wel aan het twijfelen over de grens aan aantal dagen, bedoel, met hoeveel dagen testen ;) ik denk ei gevoeld te hebben rond dag 15-16... Dan zou ik uitkomen op dag 29-30... Maarja.. test liever ook niet te vroeg ;)
    Slaap lekker alvast, ik ga nog ff lekker doortwijfelen ;)

19. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    oeeeee een licht streepje op een ovu test soms laten die ook zien dat je zwanger bent he spannend ik ben bang voor me temp vopor morgen grrrrr

20. mvthijs

mvthijs Fanatiek lid

10 feb 2010
    2.232
    0
    0
    Student
    Provincie Utrecht
    Niet bang zijn :D

Deel Deze Pagina