heb nog niet getest testen niet binnen gekomen dus moet wachten hahahaha mischien wel beter hoop dat me temp morgen weer hoog is dus blijven duimen meiden
Perry! Ja met mij gaat het goed... Met de kleine ook volgensmij. As di weer naar de vk. Hoe is het met jou? Wanneer is je nod? Sorry dames dat ik hier zo weinig ben. Vanwege vakantieperiode moeten de mensen die nog niet op vakantie zijn veel meer werken. Maar nog 1 week en dan holiday!! Ook heb ik de laatste 2 weken weer de moeweken. Na het werk is het dus slapen haha. Kun je nagaan hoe gezellig ik thuis ben.... Ondertussen begint de tuin aardig op te knappen... En wij ons steeds meer thuis te voelen. We twijfelen nog of we op vakanie gaan of niet... Gaan jullie? Een dikke knuffel en tot gauw
hallo dames. vinden jullie het goed als ik mee kom kletsen? heb al een paar keer stiekem meegekeken bij jullie en dacht nu ga ik me een even aanmelden om gezellig mee te kletsen
Hoi dani leuk dat je ook hebt aangemeld! Tuurlijk mag je mee komen kletsen, het is alleen niet mega actief hier Vertel, heb je al kindjes of?
Heee Appie, was je er weer? Wat fijn dat het allemaal zo voorspoedig gaat! Hebben jullie het al verteld aan mensen?? Wij gaan 14-28 aug. op vakantie! Dani, gezellig dat je mee komt kletsen! En helaas is dit topic idd niet meer zo actief.. Flower, heb je al getest?? :O:O Ik nog niet Ik had van de week 2 dgn lang dat ik felle steekjes had bij mijn schaambot...
ik ga er weer vandoor moet even mijn auto wegbrengen wordt morgen gekeurd. ik kom vanavond nog wel even kijken of jullie er zijn
ik ben er weer hopelijk zijn jullie er ook kunnen we ff kletsen en kan ik iedereen wat beter leren kennen
me temp is helaas wat gedaald dus ik ga denk ongesteld worden jammer volgende ronde duim voor je angela welkom dani veel plezier hier ik zie wel wat me temp morgen is nu nog geen bloed
Balen flower!! Tis dus weer afwachten.. We hebben vanavond helft-drie kwart van het logeer (baby) kamertje behangt. Is al erg leuk. Nu het andere behangetje nog, en dan maak ik een foto
Hee Angela, lekker op vakantie!! Heerlijk. Waar gaan jullie naartoe?? Ja met de kleine gaat alles prima. Dinsdag naar de vk. Voor het eerst hartje horen denk ik... Hoop ik met doptone dan... Zal volgende week eens even bellen voor de 20w echo... Die zal ergens in september zijn dan. Jammer voor je flower en welkom dani! Leuke naam. Doet me denken aan een oud Ajax voetballer waar ik vroeger smoorverliefd op was haha! Hoe oud ben je en jullie zijn voor de 1e bezig toch? Wanner is je nod? Mensen weltusten xx
hoi appie spannend morgen de volgende echo moet echt super zijn omdat allemaal mee te maken en natuurlijk het hartje te horen van jullie kleine spruit. haha das wel toevallig inderdaad dat mijn naam je doet denken aan vroeger haha. ik wou mijn echte naam niet gebruiken omdat nog niemand weet dat we bezig zijn en je weet nooit wie er hier komt kijken ik ben net 26 en inderdaad zijn we bezig voor de eerste vind het allemaal zo spannend. mijn nod is 4 aug, ik ga toch elke keer uit van een cyclus van 28 dagen. dus ben erg benieuwd is de laatste dag van onze vakantie dus kan daar niet meteen testen als de rode duivels er nog niet zijn. nou moet ik zeggen dat ik me redelijk in kan houden met testen. het is ook jou eerste zwangerschap toch? hoe lang heeft het geduurd voor jij zwanger was, als ik dat mag vragen xx
nou meiden me temp is gewoon weer 37.0 :S:S:S dus wat gaat er gebeuren dan zou me temp morgen toch echt flink moeten dalen en vorige ker op dpo 8 ongesteld geworden en nu op dpo 12 nog niks te zien