flower afwachten geblazen dus, laat het allemaal over je heen komen, hopelijk kunnen we je binnenkort feliciteren succes meid. mijn duimen draaien. xx dani
Hallo dani en flower, echo heb ik vandaag niet hoor.. Haha. Ik zal deze week eens bellen voor afspraak voor de 20 weken echo... Het is voor ons ook 1e kindje. Wij zijn na een niet bewuste zwangerschap wat eindigde in een mk ervoor gegaan. We moesten toen een maand rust dus even zien... Ronde 2 was het raak. ( feb mk, maart rust maand op advies gyn, april, mei zwanger). Heel vlot dus. We beseffen dat we hiermee veel geluk hebben gehad. Ik hoop voor jou maar ook voor iedereen hier dat dit voor jullie ook allemaal snel raak is. Xx
das inderdaad wel snel gegaan, maar wel super gaaf. goed dat je inderdaad die rust periode hebt gepakt na de mk, dat zijn moeilijke dingen nu nu kunnen jullie heerlijk gaan genieten. ik ga je verhalen volgen vind het leuk om een beetje met je mee te kunnen genieten haha als je dat goed vind natuurlijk xx
Tuurlijk mag je meegenieten... Als ik iemand anders blij kan maken met mijn. (onze) zwangerschap doe ik dat graag... En als je vragen hebt oud stuur je maar pb. Ik zal aan het werk... Moet deze week 5 dagen dus ben hier niet veel aanwezig denk ik maar spiek af en toe wel hoor... Xx
werk ze appie. leuk dat ik mee mag genieten lief dat ik je vragen mag stellen wie weet binnenkort, dan zal ik zeker een pb sturen xx dani
vanavond visite voor de verjaardag van mijn vriend jammer dat het zon rotweer is anders konden we buiten zitten en jullie dames nog plannen voor vanavond
die berichtjes moeten kunnen heb je soms even nodig das goed nieuws dat er geen ongi is hopelijk blijft die weg duimen draaien heerlijk dat jullie trouwdatum vast staat kunnen jullie alle voorbereidingen gaan treffen voor jullie mooiste dag.
Flower, hij gaat zo te zien vandaag of morgen doorbreken (de ongi). Balen meid! Enige positieve: Je had een mooie cyclus. Hier nog geen ongi. Er beginnen nu wel vervelende krampjes te komen. Als ik niet ongi wordt, probeer ik tot t wknd te w8en met testen. We hebben niet bepaald goed geklust deze maand, dus verwacht er nx van.. Volgende ronde dan weer netjes met de ovu testjes
Hi dames, hoe is het met jullie? Dani: Welkom! Flower: balen meis, wens je alvast een hele fijne vakantie en je weet wat ze zeggen he? over vakantie en kinderwens... ff update: ben uiteindelijk dag 40, zondag iets, maandag doorgezet, ongi geworden!!! Blij, eindelijk iets meer duidelijkheid en een teken van mn lichaam dat het het nog wel doet...Vrijdag watercho ben benieuwd hoe het eruit ziet allemaal... Zo benieuwd wat mn cyclus na verwijdering van poliep gaat doen.
Flower wat balen meis!! Wnr ga je op vakantie?? Hoop voor je dat je ongi dan over is! Jaira, wat fijn dat je nu eindelijk duidelijkheid hebt!! Hoe doen ze die waterecho? Heb er nog nooit van gehoord?! Hier nog geen ongi! Zat er toen ik thuis kwam vanavond echt helemaal door heen, was geen fijn gevoel. Weet niet of het een teken is van naderende ongi, maar meestal heb ik dan een heel ander humeur... Morgen de ademtest in het ziekenhuis, betekend dat ik vanaf 19.00 vanavond nx meer mocht eten, en vanaf 22.00 niks meer drinken en roken... Vind het echt nergens op slaan, tis maar goed dat het geen super warm weer is, anders ga je volgens mij echt van je stokje. Onderzoek duurt tot iets van 8.15- 12.00 morgen. Dus tot die tijd nx drinken, eten en roken. Erge is nog, ik moet van 12.45-21.15 werken. Gaat een zeer lange dag worden dus. Ben benieuwd hoe ik er van het wknd aan toe ben Slaap lekker iedereen!
Hi meis, Geen idee wat het is maar ze gaan met water in je baarmoeder om zo beter te kunnen zien wat er zit enz..ben benieuwd. Waarvoor moet je naar het ziekenhuis als ik vragen mag? Sterkte!!
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHH KAN HET NIET GELOVEN!!!!! zIT HIER HELEMAAL TE SHAKEN JOH!!!! jaira ik moest een ademtest doen... Begin me nu in 1x te bedenken of dat niet gevaarlijk kan zijn nu/...
Gefeliciteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1