Gefeliciteerd!!!!!!!!!! wat super voor jullie meid! heerlijk! ik wist het, dat het deze maand raak was voor jullie! & nu lekker genieten met z'n 3tjes
Hahaha lieve perry! Je bent een super wijffie!!!! En lieff!! Moet er nog wel erg aan wennen, ben erg bang dat het mis gaat. Morgen nog een test, voor de zekerheid... Ik weet dat ie knal posi was, maar ben er gewoon zo onzeker over... Maar wij gaan zeker genieten
Gaat zeker goed komen! De test van vanochtend was net zo mooi! De streep kan er niet harder van af knallen Had dit echt nooit, maar dan ook nooit verwacht deze maand!!!
Angela Gefeliciteerd!!!! wat ontzettend leuk!!!! wat een super nieuws zeg! Jaira, wat balen weer meis! ik ben benieuwd wat er uit die echo komt. en leef met je mee! Dani, welkom hier en net als wat appie zei haha je naam doe idd aan vroeger denken. Appie hoe vond je het om het hardje te horen? ik heb het nu al 3 keer gehoord en blijf het geweldig vinden! eigenlijk nog leuker dan de echo's Perry, hoe is het meis? hoop dat alles goed gaat! Klingel, wat een ontzettend leuke foto!!!! en een goede afleiding kunnen jullie wel even gebruiken! Flowel, fijne vakantie!!! En hoe is het met de anderen???? Hier alles nog goed, buikje gaat een beetje komen nu en heb dus vandaag voor het eerst een zwangerschapsbroek gekocht, en dat zit toch wel lekker moet ik bekennen! 31 aug hebben wij de 20 weken echo dus helemaal spannend. Verder veel rugpijn maar volgens de verloskundige komt dat omdat hij/zijn zo diep ligt, dus we houden er gewoon rekening mee haha. Ben er niet zo vaak maar denk aan jullie!!!
Dank je visje!!! Lijkt me zo ontzettend leuk om het hartje te horen!!! En super dat het buikje nu begint te komen!!! Ben bang dat het voor mij niet lang duurt. Weet niet waarom, maar heb zo'n gevoel (zal je natuurlijk net zien dat er met 20 wkn nog nx te zien is )
ANGELAAAAAAAA!!! Wat zie ik nu???????????????? WOOOOOOOWW!!!!! Wat geweldig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Heeeeeeeeel erg gefeliciteerd meid, wat een super nieuws!!!!!!!!!! Wat leuk, ben helemaal happy voor jullie, wat leuk zeg!! Ga er lekker van genieten meis!!! SUPERRRRRRRRRRRR!!!!!
Jaira je bent een schat!! Vind het helemaal geweldig hoe jullie reageren!!! Heb al last van wat kwaaltjes, maar vind het helemaal niet erg Vanmiddag hebben we het al aan mijn zus verteld! Was eigenlijk helemaal niet de bedoeling, maar we stonden echt op knappen! Wilden ons geluk echt even delen. Gelukkig reageerde ze goed, ze schrok in de eerste instantie wel ff, maar trok ook gelijk weer weg. Ze kwam gelijk met tips Was wel lief
nou had een heeel verhaal geschreven maar internet viel weg dus even opnieuw hier gaat het wel zit in turkije maar gisteren lag ik in het ziekenhuis een hele ochtend darmvergifteging... nu gaat het wel weer maar nog niet goed angeeeeeelaaa gefeliciteerd meid super mop voor de andere knufffieeeeeeeeeeee mis jullie
nee ik ga straks testen had vanmorgen wat roze afscheiding geloof ik maar geen ongie klachten die ik normaal wel heb ik wordt gek van mijn lichaam en jij hoe is het met de klachtjes ?
ik ben weer terug dames wel nog even rustig aan doen want heb veel maagpijn morgen of maandag ben ik weer helemaal terug knufffieeee