Ha Jannique, welke test van Kruidvat heb je gebruikt? De Kruidvat+ heeft als hij is opgedroogd een indrooglijntje en telt niet dus als je die hebt zou ik idd even een KV 2 voor 5 halen. Spannend voor jou ook! Succes!
Volgens mij heb ik die 2 voor 5. Er zitten er 2 in een pakje voor 5 euro en je moet met zo'n pippetje er druppels in doen. Kan hij dan positief zijn?
Vervelend he zwanger willen worden. Ik wordt er ook zo langzamerhand een beetje gek van. Wel streep... niet streep... wel vruchtbaar... niet vruchtbaar... ik weet het niet meer.
hoi jannnique, ik durf het je niet te zeggen, normaal zitten er op die testen geen indroogstreepjes maar tot nu toe hoor je niet vaak dat de hele dunnen streepjes niet altijd positief zijn. Is er wel duidelijk kleur te zien? heb namelijk wel eens gehad dat door het indrogen van de urine een streepje kwam die scheef stond. succes deesi is toch niet zo raar!
Kv 2 voor 5 hebben het helaas de laatste tijd ook wel eens, zelf gehad vorige maand maar over het algemeen zijn deze wel betrouwbaar. De teststreep moet altijd net zo breed als de controlestreep zijn en kleur hebben, anders over 2/3 dagen nog een testen, als je zwanger bent zou de streep dan een stuk duidelijker moeten zijn.
Jaira heb ze erop gezet.hoop echt dat het goedkomt meid! ik heb de onderste ook net even gedaan omdat ik mijn borsten niet voel... onzeker nee joh hoe kom je erbij?
Heel herkenbaar meid! Is om gek van te worden soms, ik zit momenteel ook weer in zo´n K....situatie, zondag duidelijk positief getest en nu zijn de testen nagenoeg negatief. Gelukkig hebben we nog wat onderzoeken in verschiet anders gaf ik nu de moed op
Bedankt voor jullie reactie's. Ik wacht nog wel weer eventjes af. Maar het is echt wel spannend. Jannique
Ik ga met je mee Deesi, heb ik net besloten, hou je hand vast en kunnen ze meteen bij mij kijken, zo geregeld, ben er nu klaar mee:x
Ik snap niet hoe iedereen het doet hoor. Als je anderen ziet dan lijkt het allemaal zo gemakkelijk en in series en film is het ook al zo gemakkelijk. Wanneer gaat iemand even aan iedereen uitleggen dat het echt niet allemaal vanzelf gaat en dat je er vaak tijden voor in de stress zit. Ik vind dat ze het taboe er eens af moeten halen. Dat zou een stuk makkelijker zijn, kan je er tenminste met iedereen over praten.
allemachtig wat een zaaalige test vandaag, gooi s ff wat HcG hierheen! Je hebt zat! Die van 6 mei is lichter dan 5 mei bij jou lijkt het wel, die van 6 mei lijkt op die van mij van vandaag, nog lichter eigenlijk want ik krijg m niet eens op foto:x
Daar zeg je wat Jannique! Ja in films kan alles he?! Er heerst duidelijk een taboe op vandaar dat een forum als deze zo populair zijn omdat je er vaak met je eigen omgeving niet kan of over wilt praten. Anyway, wees welkom, we zitten hier allemaal in hetzelfde schuitje en hebben naast de spanning, verdriet en twijfels ook heel veel lol samen
Jaira, die van 6 mei lijkt in het echt ook lichter maar had toen snachts nog geplast geloof ik... die van vandaag is wel bizar, heb maar een uurtje mijn plas opgehouden. Ik hou mijn hart wel een beetje voor je vast lieverd, je andere test kreeg je duidelijk op de foto dus is wel bizar dat deze niet lukt... maar zolang je nog niet bloed is er nog hoop toch! en hoe zit het met kwaaltjes en je ongi gevoel die je zo erg had?
jannique, wat je zegt hoor besef me pas sinds de laatste maanden wat een wonder een kindje maken eigenlijk is. maar altijd wordt erover gesproken alsof het net zo makkelijk gaat als een brood kopen.
Een jaar niet gericht en een jaar gericht dus kan wel een xtje dacht ik maar ja we hebben het zelf helaas niet voor het zeggen he? En jullie? Ook al lang bezig? Mag ik vragen hoe oud je bent?