nee soms vlaagje van misselijkheid maar dan moet ik even wat eten en dan is het weer over. steekjes in mijn buik maar dat vind ik wel fijn..dan weet ik dat er iets gebeurd en pijnlijke borsten. nou zo redt ik het wel 8 maanden haha. oh spannend zeg al die pendels! Zina ik had het zelfde hoor, heb ook nog geen leuk topic gezien voor zwanger zijn. En hier veel gezelliger!
Ik wil ook haha ..... ( roken dan he ) maar dat doen we niet. Zit die vriendin ook hier op zp klingel?
hallo lieve meiden, gezellig hier ik ga over 10 dagen testen ik ben al een tijd bezig dus ga er niet vanuit dat ik spontaan zwanger raak maar toch hoop je het weer erlke maand liefs Cilek
kom je gezellig mee kletsen? leuk leuk!!! hoe meer zielen hoe meer vreugt toch!! hoelang ben je al bezig meid? xxx
Echt waar klingel dus test deze maand nog steeds positief en word niet ongesteld hi hi wat erg dus het kan nog steeds waha zetten jullie je uitslag van de pendels wel hierneer
Hoi perry, ik ben al vanaf 2007 bezig heb er deze maand echt de tijd voor genomen dus anders als anders. maar ja het is toch een heel klein kans dat ik spontaan zwanger raak 15 juni heb ik een afspraak in Dusseldorf voor IVF
nou als ik iets vies ben gaan vinden is het sigaretten dus dat maakt het een stuk makkelijker. dat neemt niet weg dat er momenten zijn dat ik graag een sigaretje zou opsteken. @cilek, leuk dat je mee komt kletsen! en vervelend dat het allemaal niet zo makklijk gaat!
Cilek; 2007, jeetjemina dat is lang meid!! heb je ook al onderzoeken gehad in het ziekenhuis? 15 juni, spannend zeg! ik hoop van harte dat het jullie lukt om spontaan zwanger te worden, je hoort vaker he als het zover is voor de behadelingen dat er meiden zijn die ineens zwanger zijn.. mijn duimen draaien voor jou!
Hoi Visje, gefeliciteerd ik zie dat jij zwanger bent. ik vindt het leuk om hier ook mee te kletsen jullie zijn lekker positief Hoi Deesi ook aangenaam
visje; dat gaat goed meid! ja tuurlijk die momenten zul je ook wel blijven houden denk ik. wil je na de zwangerschap wel weer gaan roken?
dank je cilek! ja weet het vandaag al een week. erg spannend allemaal. Mag ik vragen waarom je ivf in dusseldorf krijgt?