kan een goed teken zijn dat je je happy voelt. . nog even geduld hebben. pppfffffffffffffffffffffff. dat wachten ook. hihihi
dees, heb het opgezocht en is inderdaad niet goed!!! ik heb 'm weggegooid zal er niet meer aan zitten haha!! heb vandaag foliumzuur gekocht 2 voor de prijs van 1
Hihih, kwam van het topic Mei bevrucht ei... Jaira vertelde dat Zina zwanger was, en lees eigenlijk al 2 weken ofzo mee hier
Hi ladies! Hoe is ie hier? Al zwangeren? Was ff bij vriendin, heeft net nieuw huisje na een scheiding dus moest ff kijken en morgen aan de bak in haar huis. Heel zielig verhaal maar zal ik jullie niet mee vermoeien. Ik weet t allemaal niet meer en denk dat ik deze maand gewoon doorgespoeld ga worden alvast voor mn komende zwangerschap juni a.s. Ja ladies, weten jullie niet maar op t andere topic heb ik t ook gezellig met mn andere vrienden en sleep ze gewoon heeel sluw hier naar toe Ikke is moe, ga denk ik s vroeg mn lekkere mandje in
haha je mag ons er wel mee vermoeien hoor ben wel benieuwd eigenlijk.... hi hi hi je moet gewoon er nog een testje tegen aan gooien over 2 daagjes meid Hahahaha sleep ze maar hierheen hoor GEZELLIG
Bedankt dames voor de felicitaties! Ik moet zeggen dat ik echt heel misselijk ben! Pfff Maar het hoort er bij! A.s. de ha bellen, ook er even bij vermelden dat ik al een vmk heb gehad, dan mag ik hopenlijk snel voor controle Hier verder nog wat gebeurt? Aangezien er al weer 11 pagina's bij waren gekletst
meiden even een hele hele domme vraag, Als je een grote boodschap (op de wc) moet doen, kan het dan geen kwaad als je moet persen, voor een eventuele zwangerschap? haha die vraag speelt al zolang in m'n hoofd
Nou vind het zo ook wel leuk hoor anders raak je het overzicht kwijt, ik word ook een dagje ouder Nee gekheid vind het wel leuk, er is altijd wel iemand om ff mee te kletsen. Ik ga vrijdag nog eens testen maar geloof er niet meer in.
Vragen zijn nooit dom he?! Niet vragen is dom Ergens daagt er iets bij me dat ik daar wel over gehoord heb ooit, volgens mij kan je het beter vermijden als het mogelijk is. Dat heeft overigens meer te maken als je net zwanger bent en niet ervoor.