Ja ik zit al klaar heb die handschoenen van de dierenarts geleend die gele lange tot me elleboog dus komt goed
Wij willleeeeeeeeeeeeeeeeen eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen foto zien, een foto zien, een foto zien. Wij willen een foto zien
Oeh ja dat zijn goeie handschoenen, nou angela bukken met die handel, dokter dees gaat je even helpen
Oeps, weer te vroeg gejuichd, sorry nog niet gelezen, jullie zijn te snel voor mij, ik ga naar andere topic, lekker rustig, ik word hier te oud voor hoor
Hihih Ja joh, ik moest werken van 9-17, heb vannacht nog de boel opgeruimd hier, omdat er vandaag een collega langs zou komen. Kwam ik om half 6 thuis, is kerel er nog niet. Dus ik bellen en ondertussen nog even de vaat doen, is die laat, moet ik ook nog z'n broek strijken (hij had etentje van de zaak), dus ik dacht nou, dan doe ik ook gelijk zijn shirt, voordat ie daar ook nog over loopt te zeiken. Ja hoor, belt ie even later op, toen ik alles al gestreken had, wilt ie een ander shirt aan. Belt ie later terug, is ie tekeer aan het gaan, over collega's enzo en dat hij in zijn 1tje nog aan het werk was, en de rest al bij restaurant waren. Kreeg dus alles over me heen. Daarnaast slaap ik de laatste week zo'n 3-4 uur per nacht, ik ben prikkelbaar, uit zich door om de kleinste dingetjes te janken. Nu dus chagerijnig