Ik ben idd wel bezig ermee, maar op zich zit er dan nog een beetje spanning in met klussen (is dit de keer waar ik zwanger wordt ) ik had het in het begin heel erg, dat ik continu ermee bezig was. werd knetter van mezelf en Arjan ook. Arjan heeft me opgegeven moment echt achter die pc weggetrokken...
En idd, dat tempen op hetzelfde tijdstip, omg dat red ik echt niet Wil ook wel eens uitslapen, en ik wordt helemaal niet wakker van de wekker. je kan een peleton afschieten naast bed, en ik slaap erdoor heen. En ik ben een echte googlelaar (nieuw woord )
Goed voor het sexleven hoor een wondertje verwekken haha!! NOT!! continu denken is het deze keer raak'' of ''wat gebeurd er nu in mn lichaam'' gaan de zaadjes de goeie kant op'' haha vreselijk!! Haha goed van je hubby,
hahaha plaatselijke drumband ook niet? Doe je dat ook, alles wat je voelt meteen googlen? haha Hahahaha ja dat vind ik een goeie Googleaar 8)
Nee echt, ik slaap overal doorheen. Er staan dagelijks 7/8 wekkers rondom zelfde tijdstip, en ik slaap erdoor heen :O Is idd niet goed voor seks leven, ene kant wel, wij hebben nu meer seks vergeleken met de laatste tijd.. Alleen heb ik gister Arjan bijna verkracht, omdat er alweer een dag tussen zat... Voelde me echt schuldig, dat arme jong was bekaf... En altijd even blijven liggen... Vind ik nooit erg
hahahahaha vieze verkrachter Nou de mannetjes moeten er ook wat voor over hebben he,,haha!! Kussen onder de bips en even 10 minuutjes blijven liggen haha!!
ik slaap echt nergens doorheen!! haha ben zo maar wakker zit dan echt rechtop! zo vervelend. Vroeger moest mams in de slaapkamer stofzuigen anders viel ik niet in slaap!! haha
Hahaha, serieus, stofzuigen?? Ik heb alleen de tic dat ik slecht in slaap kom als ik geen tv kan kijken voor slapen gaan Idd, maar was niet echt romantisch
hoi hoi, ik zou even laten weten van hoe of wat. Helaas ben ik toch ongie geworden, heb nu ook hevige krampen en steken in men buik, wat niet echt prettig is, mja volgende keer misschien wel beter dan, want wil zo graag een kleine,, want zou ik kunnen doen om eerder aan te kunnen tellen groetjes
Hahaha ja echt, stofzuigen, ik viel altijd in slaap met herrie en nu lukt dat echt niet meer tv kijken heb ik een hekel aan voor het slapen gaan, dan slaap ik echt voor geen meter haha!! hahaha de volgende keer kaarsjes neer zetten misschien?
hey perry, ja idd shit had echt de syptomen en zo en dacht echt dat ik het was!! dus ben wel een beetje teleurgesteld mja het is helaas niet zo, maar nieuwe ronden nieuwe kansen toch ja idd ik wil eerder aan tellen maar zou niet weten hoe ik dat het beste kan doen want heb echt een kinderwens mja ik zou niet weten hoe ik dat misschien een beetje bij zou kunnen helpen,
Inderaad nieuwe ronde nieuwe kansen positief blijven denken!! Ik snap nog niet wat je bedoeld met aantellen? hahah