Tinkerbell Wanneer heb je voor het laatst getest? Ik volgde je een beetje maar ben je de laatste paar dagen kwijt. Als je baarmoedermond open staat is het niet goed! Alleen kun je zelf nooit dit exact voelen want er staat meestal wel een stukje open en ik raad je dit zeker af om te doen ivm infecties etc...Laat het aan de dokter over (met eendenbek) kan die dat goed zien namelijk. Ik hoop voor je dat het raak is! Echt..... Anders toch een bloedtest? Ha bellen is sowieso wel slim...je bent al zo lang in afwachting toch?
weet je wat ik doe ik haal morgen gewoon zoon test waar op staat wel of niet zwanger dat is het beste nou wat is veel het valt wel mee. maar het geeft niet hoor jij ben ook geen dokter maar moest het even kwijt hihihi. en nee heb mijn ha nog niet gebeld. mis is het niet zo hoor maar toch even voor de zeker heid.
En je kan idd niet voor jezelf pendelen. Maar ja, ik heb van anderen nu al zo veel pendels gehad, en ze kwamen steeds niet uit! Wat wel 99% betrouwbaar schijnt te zijn is met een naald en draad pendelen. Die zei dat ik 2 jongens zou krijgen. (geen meisje )
Haha inderdaad, vriendlief is ook nog aan het boek lezen dus kan nog wel even. Ben meestal nog wat hyper na een late dienst dusja
Ik ben wel dokter hoor, afgestudeerd zelfs, in testen, vage testen SORRY, even serieus, zou ik ook doen nog eens testen, je weet nooit. Hoop het zo voor je, wat een spanning steeds, bah
he hoe is het met jou. en nee heb niet getest ik wou vanmiddag wel een test helen maar had het niet gedaan. dus ga ik morgen een test halen en dan zaterdagochtend doen. nou ik voelde vanmiddag dus dat mijn baarmoedermond echt helemaal gesloten is en ik wel last heb van bloed verlies. mmmmmmmm gek he.
Doe je dat zelf met een naald en draadje? Ik heb toendertijd zo een boekje gekocht met een kegel ding... staat veel info in, heb het alleen nog niet helemaal onder de knie haha