wow zina mooie test hoor! heerlijk toch! Anouk!!! kan je hem niet effe op de foto zetten? spannend hoor! dank jullie wel ga ik even zoeken
oohhh die text erboven ,,,snik snik wat lieffff!!!! ik had 11 en 12 vette strepen dus hopen,,en hellemaal dat het kleinte nu wel bij mama blijft
@ music voor life.. ook al zo spannend, dit was een vruchtbare maand haha. ik hoop met allemaal plakbaby's!
Ja heb gistermiddag getest, van kv 2v5 echter negatief, inmiddels 3 dagen overtijd en geen spoor van ongi te bekennen. Wel aantal zwangerschapssymptonen en is niet de eerste keer dat ik nega test en toch zwanger was.. Bij de 1e zwangerschap duurde het bijna 2,5 maand voordat ik posi teste, bij de huisarts wel te verstaan gewone testen bleven negatief.. Andere vraag, hoe plaats je die banner? Had hem hier al aangemaakt en geplakt maar krijg steeds fout melding?
Ik zal de hele tekst wel ff typen: Al 7 maanden wachten papa en mama op jou. Elke dag dromen ze van de eerste tekenen van jou leven met ons. En dan is het zover! Op 12-05-2010 sluipt mama naar de badkamer met een zwangerschapstest. Ik verwachte een héél licht streepje, net zoals de maanden ervoor. Maar wat zag mama? Een knaltest! Ik heb papa snel wakker gemaakt, we waren zo blij! Eindelijk was je daar, ons lief klein wondertje.
Bij deze de foto, Ik zal even eten en stofzuigen en als ik terug ben wil ik reacties zien. Alhoewel ik verwacht dat toch niemand wat ziet