Hoihoi Ik las een stukje over een leuk boekje gezocht om in te vullen tijdens de zwangerschap. Nu waren manlief en ik bij de prenatal (al een tijdje geleden) en toen zagen we een 9maanden boek Helemaal leuk, je kan er ook foto´s inplakken! Nou ben ik nog niet zwanger maar toen we dat boek kochten hadden we net besloten om ervoor te gaan Erna zou je een baby boek kunnen kopen, tot 1 en ze hebben er zelfs van opa en oma etc 1. Groetjes
dank je siepie, was wezen kijken bij de prenetal maar lagen alleen andere babyboekjes voor als het al geboren was
Siepie: thnxx zal eens gaan kijken van de week.. Ik kijk stiekum toch vaker naar zo'n dingen.. ben al zo lang bezig dat ik op zo'n manier dnke ik toch beetje hoop probeer te houden..
Kling, zou je vriendin voor mij nog een keer willen pendelen wat het geslacht zal zijn? Ze had het ook goed van de binnen 3 maanden
@Zina, ja ze moet ook nog een paar andere pendelen maar ze is dit weekend naar centerparcs dus doet ze als ze terug is.. (ikzelf heb het gevoel een meisje)
Ik heb zelf ook het gevoel dat het een meisje wordt Mmm.. visje, ik denk bij jou een jongetje. Maar een meisje vind ik beter passen. Of klinkt dat heel gek
Ik twijfel, de 12 rood, maar aangezien ik er anders 1 dag bruin bij reken en dan een cyclus van 28 heb is het dus de 11e
huh hoezo dat dan zina?... ik ben niet zo'n meisje die heel erg tut. ben meer het soort meisje dat in bomen klimt haha