Denk dAt ik een cyclus over geslagen heb ga als me nod af gelopen is beginnen met ovu testen on me ei op te sporen Maar jammer dat me pendel niet uit gekomen is
Wil je trouwens vragen of ze me nog 1 keer wilt pendelen na iedereen als ze tijd heeft omdat ik ongesteld ben nu hi hi
Klingemuis, ben nu 3 dagen overtijd, heb altijd cyclus van 28 dagen, en nu geen enkel teken van ongi.
Ja is mijn tattoo!! ben er echt blijmee.. $vlindertjes voor mijn 4 miskramen.. altijd zijn ze bij me nu.. Dees: ik zal zeke rvragen, maar misschien bedoelde ze wel dat je hierna geen ongi meer kreeg ofzo.. maar dinsdag is ze trg en zal ik haar vragen! Jane: Hoelang ben je aan het proberen dan? Wel gek dat je nu ineens overtijd ben, zijn de testen echt helemaal wit?
Denk dat ik dat inderdaad maar ga doen. Heb eerder het probleem mee gemaakt dat ik te weinig HCG aanmaakte voor een thuistest..
Klingemuis, ronde 18.. Ja had echter wel het idee dat ik vanochtend op 1 van de 2 een heel vaag lijntje zag, maar is dat niet gewoon indroog lijntje? Heb getest met KV 2v5.
klinge hij is echt wauw!!! heel mooi meis! zo heb je je vlindertjes altijd bij je.. jane; daarom meis, dat kan nu ook zo zijn... ik blij duimen hoor!
Ja ik vorige maand ook 2 testen gehad met indrooglijntjes.. ook van kruidvat 2v5 euro.. Echt dik bale!! Poeh ookal lang bezig.. is kl*te he
Ja best wel.. Nog ff gekeken, echt niets te bekennen behalve dat de mijn baarmoedermond heel laag zit of hoog hoe je het ook mag noemen, goed te voelen iig...
ja ik had het ook heel erg, soms cyclussen van 40 tot 70 dagen.. ben je je gek aan het testen terwijl je niet eens een ei heb gehad (waar je achteraf dan achterkomt) Ben je nog niet in het ziekenhuis bezig?
Ik moet dindsdag weer naar de gyn maar ben ongesteld dus bel me afspraak af want wat moet ik er doen hi hi het is er eindlijk wil alleen me bloed uitslag weten of vinden jullie dat ik toch naar de gyn moet gaan ik denk dat me nod toch wel weer goed kont alleen even kijken of het goed doorzet enz
Je zou niet perse hoeven te gaan.. ibel voor je uitslag en is je cylcus nu deze ronde weer zo raar kan je alsnog bellen voor een neiuwe afspraak.. geloof me als je eenmaal er echt in zit bij de gyno is niet leuk.. en erg zwaar geestelijk (langzaam ook lichaamlijk)
Maar voor mij is het totaal niet moeilijk om zwanger te worden bij me dochter zwanger geworden door de pil heen hi hi maar was gewoon bang omdat me ongi niet kwam ben alleen nu wel minder ongesteld dan normaal nu wel meer rood maar nog erg maar wel anders er slijmerig maar dat kan zijn doordat me nog zo lang weg was
En wil jullie best vertellen het was een ogelukje maar kon het gewoon niet weg laten halen deed me erg zeer een lange relatie had ik niet met haar zaad doner ( vader) eigenlijk helemaal niet maar ik kon het gewoon niet iedereen vond me dom maar ik kon het niet heb het allemaal alleen gedAn mAar ook veel pijn door lul verhalen gehad helaas Maar ik heb een heerlijk kind en ze is me alles ik hou van haar heel veel sommige mensen hier zullen nu natuurlijk meteen oordelen en dat doen ze maar ik wou het toch even delen met jullie omdat ik goed met jullie kan praten
Ik heb nu een vriend en die heeft mij en me kleine meid erg goed opgevangen hij houd van me kleine meid en van mij hij is ook echt een vader voor Romy