geeft niks hoor tink, het lijkt idd alsof ie wat dikker is, maar ze vlekken soms wat uit. Dat maakt niks uit voor het hcg hormoon
wat zie ik nu??? Tink Gefeliciteerd!!! echt zo onwijs leuk!!! Het is echt goed raak he deze maand!!! @ zina, sorry met teruglezen zag ik pas dat je vroeg wanneer mijn ei was, ik denk de 23e of de 24e. voel hem niet dus wet het niet helemaal zeker. Alle anderen: HCG HCG HCG HCG stooi strooi.....
Meiden, ik ga sorry ben niet zo spraakzaam vanavond. Chagerijnig omdat ik bij de kpn wat heb aangevraagt en ik heb net de post opgemaakt en zie dat het abbonnement is opgezegt. Nou ik weet niet wie dat heeft gedaan maar ik niet! WTF, kan ik er morgen weer heen bellen. Had ook al gebeld want ik kreeg een nieuw tel. nummer terwijl ik ergens anders naar toe zou verhuizen en daar een nieuw telefoonnummer van moet hebben (ook voor werk wel zo handig ) en die man vond het maar oh zo grappig, moest de hele tijd lachen. Naja! Ben benieuwd, als het zo moet laat maar, dan blijf ik wel bij UPC (ook al is die service ook zo ongelooflijk kut). Ook moet ik weer eens naar de bank omdat die zo achterlijk is en de gezamelijke rekening van mijn internet banken afgehaald heb. Jezus waarom moet het altijd zo moeilijk bij die kut instanties. Sorry hoor maar ik kan hier niet over blegh! Zo ik hou op met zeiken Weltrusten