Trusten kling! -x- Ja oneerlijk he! Hoeveel meisjes van 15 er wel niet ongewild zwanger raken, of dames die het gewoon weg laten halen :x Die moet je zoiezo een schop in de kut geven!
hahaha!!!! wie doet de bar hier? Visje heb je als je zit ook zo een raar gevoel in je buik, alsof er iets dwars zit?
Jij ook lekker slapen tink! Soms overgooien, wel vaak kokhalsen. En gewoon heel erg misselijk de hele dag!
daar sluit ik me bij aan!! kijk naar tienermoeders.... nou daar moet je eigenlijk niet eens naar willen kijken, die meiden die roken roken roken de 1 heeft astma en blijft door roken... ze ziet eruit als een zwerver.... en dan nog niet over hun huis gesproken!! Om je echt kwaadover te maken :x
@ perry, ja zitten is soms een ramp, dan denk ik mijn broek zit te strak, maar dan kijk ik en had ik hem al open staan dus zit echt van binnen. maar ook als ik iets van een hoge plank moet pakken en dus strek voel ik het gewoon trekken. Sorry dat ik telkens zo achter loop, lig op bed in het donker te typen, en internet is echt traag vandaag!
Meiden, ik ben zo moe! Me tieten doen zeer, ik ben misselijk, buikspierpijn! Ik ga tukkie doen! Dikke kussies en knuffies voor alle lady's hier!