No thanks Snap ik heel goed dat je er onzeker van wordt maar echt tis heel normaal. Tja, zou misschien kunnen, laten we dat maar hopen dan Niet te veel piekeren meid, alles komt goed
denk voorlopig niet meer, moet gewoon uit de buurt van de kruidvat blijven, is er niets aan de hand. Kan wel blijven testen maar dat is ook zinloos, ik wacht denk ik weer even. Zo nu ga ik echt
Zo even een foto van me buikje, of lievergezegd darmen Ik heb trouwens iets heel raars! Ik ben ontzettend aan het afvallen Ik dacht dat je van zwanger zijn alleen maar dik werd
Hi hi die sokken of schoenen wat het ook zijn zina hi hi hi Het zijn inderdaad je darmen het kan nog niet het vruchtje zijn hi hi maar wel al een leuk buikje meis geniet ervan
zina; wauw hihi!! leuk leuk leuk!! dees; super meis!!! ik zou vanaf deze dag tellen. en gewoon beginnen met ovu testen... Visje; niet te druk maken meis.... het zit wel goed hoor dat voel ik! Hoe gaat met de rest van jullie meiden? Ik voel vandaag helemaal niets . niks noppes nada...vreemd.. xx
Mooi zina! Je hebt een buik ik ben jaloers! Dees ik zal vanaf 5/6 dagn vanaf nu gaan beginnen met ovu testen dit omdat je cyclus van slag is en je best eens een vroege eisprong daardoor kan hebben. Hier alles weer goed hoor. KPN en de bank is nu geregeld. Mijn zitbank is opgehaald dus nu even 2weken op stoelen zitten. Des te meer verheug ik me op het verhuizen! Verder hier enkele klachten; dik slijm wit. Zere tieten. Het zuur hebben 2 avonden lang al. Bmmond zacht maat dicht normaal voor ongi hard! Jaira zullen we maandag samen testen? Perry jij bent echt wel zwanger! Meiden fijne dag nog,
Maar ben nog ongesteld dan is het toch niet nodig ?? Krijg me ei toch nu nog niet maandag ga ik ze even bestellen ovu testen Waar zijn ze goed dn goedkoop ik dacht aan sensitest
Oké ik bestel ze maandag en al ik ze binnen heb dan begin ik en dan smiddags testen toch rond uur of 16 ofzo elke dag ?? Hoeveel ovu testen moet ik dan bestellen
appie; gelukkig dat het opgelost is Het klinkt allemaal positief meid, mijn duimen draaien overuren hihi!! wanneer ga je testen? Haha ik hoop dat je gelijkt hebt, zegt je gevoel dat? Dees, je kan best een vroege eisprong hebben net als wat appie zegt, ik zou gewoon gaan beginnen met testen meis. xx
Opnieuw zwanger ik kwam dit verhaal op internet tegen. Wou het even met jullie delen. Ps tis wel heel heftig. Ik zal naar werk xx
Ja sorry van me outfit Ja die slofjes zijn van de action, soort sokslof. Ze zien er niet uit maar ze zitten zo lekker Dus dat afvallen is normaal? GElukkig!