Sorry dat ik steeds zo laat reageer, mn internet ligt er steeds uit:x Dees, alsjeblieft blijf hier Vind het niet leuk als jij niet meer komt!!!! PLEASE! WE zijn er voor je! Snap je gevoelens meid maar uit ze gwoon denk dat de rest het ook wel snapt, visje gokte al goed
Ja dees, gewoon blijven. Ik begrijp dat het heel erg lastig is!! maar kom gewoon vloeken/schelden enz iedereen begrijpt dat hoor! En heel creu gezegd als je het echt heel moeilijk vind moeten de zwangeren eerder weg dan jij hoor!!! Maar ik denk dat we een leuk groepje hebben en we allemaal willen helpen jou te steunen!
Lief van jullie jeetje pfff tnks ik vind het ook erg leuk hier maar soms lijkt het of er over me heen gelezen word omdat iedereen nu zwanger is enz snap je
maar niet iedereen is zwanger hoor dees!!! en misschien komt het omdat jij de eerste bent die je ongi hebt gekregen de anderen zitten natuurlijk nog vol in spanning of het lukt. misschien krijg je daardoor dat gevoel. denk niet dat het bewust wordt gedaan! en zo wel kom ik er even achteraan met de bezem haha
Dees, ik heb je toch even nodig! heb vanmorgen gevreeen en nu ging ik net naar de wc en had ik een beetje bruinverlies! niet veel hoor 3 druppels ofzo... omdat jij al ervaring hebt herken je dit?
Ja dat kan town ik zwanger was had ik met 5 of 6 weken erg veel bruin verlies dacht dat het fout ging maar aloes was goes Zolang he maar geen krampen of erge buikpijn gebt of helder rood bloed
wat kan ik doen dees om jou een beetje op te beuren? * geef je alvast een razz sinas ( wat is dat eigenlijk?)
DEEESSSSIIII: niet stoppen! Ik ben ook nog niet zwanger, heb nog niet eens een ei gehad.. Weet dat het klote is maar daarom hebben we elkaar.. en degene die nu wel zwanger zijn weten wat een teleurstelling het kan zijn als je toch ongi word.. Pliesss blijf, hier kan je je ei teminste kwijt! (zo dat was mijn bericht ff) Ojaaaaaa.. JAIRA proficiat!! wist het wel
hey klingel hoe ist? Nog steeds geen ei of tekenen dat ie gaat komen? gebruik je dan ook ovulatietesten?
Lekker drankje hmmm dank je hi hi Bacardi razz sinas Ken je dat is net een limonade drankje hi hi en meid het komt wel goed Ben gewoon beetje down en ongesteld Dan heb ik nergens zin in en Ben ik erg onzeker
Dank je klingel hi hi ik geloof ook erg in pendels hi hi en die van Zina kwan ui t en mijne niet hi hi hoop dat mijn andere wat anders zegt maar dat zullen we afwachten hi hip