Sow, dat vind ik echt knap van je. Ik ben ook wel beetje zo, heb geen behoefte aan negatieve/moeilijke mensen in mijn leven, wie het ook is. En tja, dan kan het wel eens moeilijk zijn maar net wat je zegt, rust doet een hoop goed! Als je dat kan doen ben je ook heel sterk, pluspunt hoor!
Zina wat heb jij een grappige tekst onder je berichten staan...lees het nu pas hahah ei zoekt date met zaad...geweldig
Hield me even afzijdig zodat Deesi jullie kaarten kan laten zien maar viel bijna in slaap, lekker hoor zo´n wijntje, wordt je lekker loom van
Haha, ja heb hem vanmiddag bedacht. Ik was de krant aan het lezen, en daar zag ik weer zo'n domme contactadvertentie. Gezellige man van 44 zoekt vrouw. Het liefst slank en blond, ik hou van sex. Dus ik dacht haha, ik ben naar mijn ei op zoek en mijn vriends zaad zoekt mijn ei. Vandaar eigenlijk
Ik wil ook een kaartje!!! (voel me net zo'n kind die bij een kraam staat, waar ze snoep uitdelen haha)
Nou het was heel moeilijk hoor, heb er een half jaar tegen aan lopen hikken en had toen net een nieuwe vriendin en die beinvloedde mij nogal veel (achteraf gezien) maar die heeft mij over de streep getrokken. Ik heb het bewust via de telefoon gedaan zodat zij in haar veilige omgeving was en ik ook...dit was fijn. Ben wel een tijdje door haar gestalkt ze belde onbekend en heeft perongeluk zonder dat ze het zelf weet een voicemail bericht in gesproken (ik hoorde haar lachen) dusja erg dom van der... Ik had haar toen nog in mijn msn en heb als nickname toen; Stalken kun je 3 jaar celstraf voor krijgen erin gezet....sindsdien nooit meer gedaan. Zie haar alleen nog op werk lopen (we werken bij dezelfde instelling) alleen andere woning maargoed ze is nu niks meer voor me. Alleen af en toe krijg ik nog wel hardkloppingen als ik haar zie (ze verteld nog al negatieve verhalen over me....) naja ik zaql nie te veel uitweiden... Tis gewoon een kutwijf
Zina jou kaart staven VIII Duiding - het ogenblik de oneinigheid - vertrouwen gedragen worden - een open situati , ongebondenheid - leven zonder verleden en toekomst bij jou geld hetzelfde de kaart kan jou leven vertalen dat doen de meeste toch
Witte zoete wijn met ijs! haha!! nee ik lig niet te slapen! ben een avond mens dus dat zal nog wel effe duren haha