Ja idd Dat viel me ook direct op (niet raar bedoeld). Nou meiden ik zal gaan. Ik moet morgen 8 uur beginnen dus ik zal op bed. En ja hoor; krijg nu weer het zuur dag 3 Dikke knuffel voor iedereen en jullie horen van mij morgen
Nee, voor dat ik met de pil begon had ik altijd precies 28 dagen, nu na de pil wordt mijn cyclus steeds langer (zie onderschrift). Slaap lekker meid!! Hopelijk voel je je morgen wat beter!!
beterschap jaira, zweet het er uit en dan ben je morgen weer fit! Wel paracetamol nemen he (als ik jou was 2)? Niet ibuprofen of paracetamol met cafeinne (mag niet als je zwanger bent). Voel je je morgen stukken beter. Ohja glas water bij je bed voor je droge keel Nou ik hou weer op te moederen....Weltrusten iedereen Dikke kus
Meiden die nog niet zwanger zijn, ik heb een super makkelijk bestandje waar je werkelijk alles mee in kaart kan brengen. Je hele cyclus, dus wnnr ongi, wnnr seks,temp, alle normale afspraken die je normaal in agenda zet, allerlei lichaamsdingetjes (borstonderzoek, gewicht, dieet, bloedverlies, zw.test, ovu test, zelfonderzoek) enzovoort. Komt van deze site af: Menstruatiekalender / Vruchtbaarheidskalender / Zwangerschapskalender / Anticonceptiekalender Ik ben er ontzettend over te spreken, als je van 2 maanden cyclus erin zet rekent dat ding alles uit. Ook als je in de mmm zit, hier kan je dat soort dingen ook allemaal in bijhouden. Zelfs als je een beeb heb, kan je hier dingen van bijhouden (bv, kolven, ontlasting etc). Bij mij komt er dus uit dat ik dan vanaf 7 mei vruchtbaar was, en op 10 mei eisprong, wat dus bij mij qua lichaam helemaal klopt (voor gevoel dus hé, gebruik geen ovutesten), en dat ik dan vanaf de 24e ongi kan worden.
@Jaira, beterschap. ja ik voel me idd ook niet lekker begon toen ik wakker werd met keelpijn en nu voel ik me zwaar beroerd! ( vandaar dat ik wakker ben kan gewoon niet slapen ) @ anouk, morgen testen!!!! omdat wij zo nieuwsgierig zijn! @ angela, klussen kan nooit kwaad toch! @ Perry waar bist du??? Ik verlies nog steeds wat bruin, maar de pijn in mijn borsten is weer terug dus dat vind ik dan weer fijn.... oke ik realiseer me dat dat hier erg raar staat en ik ben niet zo'n sm typje hoor haha.
Goeiemoggel. Ik zal heel zachtjes hier doen want iedereen slaapt nog denk ik. Getest. De ene keer lijk ik wat te zien de andere keer niet. Nou is het wel zo dat ik later positief testte met kruitvat 2v5 dan met etos, maarja dat zijn vmk geworden dus veel hoop heb ik niet meer. Naja geen bloed geeft moet en Miss is mijn lichaam wat van slag van 2x vmk? Ik weet het ook niet meer. *zucht* Anouk gaat werken..... Truste dames
goedemorgen anouk, Je hebt kans dat je als de kruidvat is opgedroogd hetgeen wat je "denkt' te zien wat duidelijker is geworden. ben benieuwd! Werkse in ieder geval vandaag!
Ik was gisterrn een beetje drunken hi hi alles draaide wou nog een berichtje sturen maar dat lukte niet hi hi Voor misselijkheid moet je Cola zonder prik drinken meiden je Cola even een uurtje laten staan en dan drinken dat is een oud medicijn
Verder is mijn nod hier weer opgehouden pffff snap er nog. Niks van heb ik nou wel of niet een eisprong gehad
Goedemorgen dees! Ja hoorde ook wel eens dat cola light dan nog beter is is dan de normale, tegen misselijkheid. Jeetje is het weer gestopt wordt je ook gek van, hoeveel dagen ben je normaal ongi? Haha, gister dronken geweest en je bent er al zo vroeg uit! je bent een bikkel!
Ja uh wel volop dik 5 dagen of sons wel een een hele week nu echt niks meer beef mij maar op snap er niks van
ja wel vreemd hoor! maar weet ook niet echt wat je eraan kunt doen. misschien dit toch als je ongi aanhouden en dan met de ovu testen kijken of je een eisprong hebt??