Hallo iedereen, visje! Beterschap Goed dat je voor jezelf kiest! Cynthia dikke knuffel voor jou, klote kut zooi! Nog een knuffel! Dees! Meid hoest? Ik ga niet op holiday. Jaira knuffel! Perry ook knuffel iedereen knuffel hihi! Ik had gister je pb gelezen Angela; heftig. Luister naar je gevoel is mijn tip. Weet verder ook niet een oplossing sorry! Ik ben zo dombo op een 34cyclus is mijn nod pas zaterdag. Dus test dus van gister wel heel erg vroeg! Ik heb weer wat hoop. Vrijdag of zaterdag maar testen
Oooohw Appie! Dan kan het nog goed dat je deze week alsnog een positieve test in handen hebt!! Ik ga snoeihard voor je duimen, duimen en nog eens duimen
Heey meiden, het is weer een miskraam geworden. Ik heb hele erge buikpijn en ik heb overmatig veel bruinverlies. Ik houd jullie op de hoogte maar ik zie het somber in. Dit is alweer de 4e keer dat ik posi test en dat het niet blijft plakken. Morgen heb ik een afspraak met de ha voor een verwijzing naar de gyn.
Wat een gore kutzooi! en wat ben ik g.... pissig! Sterkte Zina!! Ook hier lijkt het mis te gaan Ben er ff zoooo klaar mee!:x:x
Jeetje Zina! dat ga je niet menen!!! en weet je zeker dat het mis is?? ik had net mijn verloskundige aan de telefoon en die verzekerde mij dat ik me pas zorgen moest maken als ik veel bloed verlies. de buikkrampen kunnen normaal zijn. dus denk je echt dat het over is of schrik je gewoon net zo vaan het bruinverlies als mij??? GVD jeetje weet gewoon niet zo goed de juiste woorden te vinden!
Ik schat de kans in dat het blijft zitten hel klein. Dit had ik de vorige keer ook, ik weet gewoon niet wat ik er mee moet. Precies als vorige keer, met 5.1 week stopt het. Me gevoel zegt ook echt dat het mis is.
oh jeetje zina... vind het echt verschrikkelijk!!! toch maar je verloskundige bellen misschien? of je versnelt echo kunt krijgen? weet niet of er andere opties zijn? Dikke knuffel!
Ik weet het niet visje, ik ga morgen even bellen, maar ik zie het heel somber in. De vk kan er toch weinig aan doen.
Godver jezus nee Zina, dat meen je niet. GVD! Waarom is het fucking allemaal zo fucking oneerlijk! Ik ga voor je duimen meid! Dat het blijft plakken :x Dikke knuffel! En gooi je emoties eruit, wij zijn er voor je
Meiden, ik lees later even bij, ik voel me niet lekker, ben erg moe, denk dat het van de stemmingswisselingen komt. Ik ga ff liggen. Kuss
Ben even een friese site aan het leze met informatie over zwangerschap. Verder moest ik nog enkele dingen regelen voor het huis wat we gekocht hebben. Verder niet zo veel Ik denk dat iedereen sprakenloos is wat hier gebeurd met Zina & Cynthia