Is er ook nog rose in de aanbieding? Zoete witte wijn heb ik te veel gehad op stap een paar jaar terug....als ik het al ruik ga ik al over mijn nek hahaha
ja hoor ik wil het wel weten, je maakt mij nieuwsgierig hihihi maar je mag ook nog wel een kaart treken. deesi
rose heb ik vandaag niet in de aanbiedingen haha! Haha zoveel gedronken Hmz die geur is ook niet echt lekker haha, als ik er aan ruik heb ik ook genoeg gehad
Oh ik ken dat soort mensen: ik denk altijd: die zonder zonde is, werpe de 1e steen. Zijn ze uitgekletst! Blijft sterk van je, zie dat veel mensen met veel dingen maar denken: laat maar. Ik niet meer, dat soort mensen zijn het niet waard joh!
Nah zeg, wat jij zegt dacht ik net!! Zit hier gewoon in een deuk om haar, wat een droogkloot, heeerlijk!
Beeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeehehehheheheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ik wil roseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee SNIK SNIK SNIK behehehehheeeeeeeeeeeeh Pleas? Ah toe pleaaaaaaaas? Aaaaaaaaaaaaah toeehoeeeeeeeeeeeeeeeee PLEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAS? Kijkt nu heel zielig met bambi ogen je aan
Drankorgel en stoomboot hier in dit huis aanwezig.... Stoomboot gaat er overigens uit als ik zwanger ben.... Nog meer stoomboten aanwezig? Linds mag ik vragen hoe oud je bent?