ik heb een website gevonden, voor gratis zwangerschapstesten van de kv. dat is een aktie, je betaald alleen 40 cent voor de postzegel
soh dat hadden we eerder moeten weten ik heb het kruidvat in de laatste 2 maanden bijna millionair gemaakt haha.
Dit klinkt heel erg op mijn verhaal deze ronde, echt bijna hetzelfde, en zie mijn banner Dus ik zou gaan testen als ik jou was!
Ik zie het dan krijg je weer post etc, ga binnenkort verhuizen bestel ze wel op mijn nieuwe adres als het niet raak is deze ronde Anders moet ik weer een adres wijziging doorgeven (te lui voor ) Bedankt voor de link toppertjes zijn jullie hier Knuffel van mij
Weet niet wat voor telefoon je hebt maar met mijn iphone is het heel makkelijk. Foto maken en dan hetzelde als via de 'gewone' computer uploaden Alleen dan uit fotoalbum zoals het op mijn telefoon.
Klingemuis ik heb gezocht om je ei, Onder de dekens, in de koelkast, schoenen, wc pot, kattenbak, kledingkast, zelfs in mijn pakje peuken.... Ik kan hem niet vinden.... Sorry
Ik zit ongegeneerd backstreetboys mee te zingen en mijn vriend zit me echt aan te kijken alsof ik een spook ben hahaha Get down get down en move it all around....