Heb nu 2 testen van de etos in huis gehaald. Daar testte ik sneller positief mee als met kruitvat 2v5. Misschien morgen of overmorgen. Je bent lief Jij je test al binnen? En nog symptomen?
appie: Dan ga ik nog sneller en harden voor hopen en duimen meid Het moet moet moet!!! je hebt zulke positieve symptomen... Nee de test nog niet binnen Heb wel een raar gevoel in m'n buik, en continu onwijs honger! en zowaar deze maand geen trek in veel chocolade Ohh meid, gefeliciteerd, Party on xxx knuff
Bedankt meiden! Ja verder gaat het wel goed, minder misselijk maar heb nou weer hoofdpijn :x die kwaaltjes ook
Zina: ik wil ook het kwaaltje hoofdpijn haha!! Ik denk dat hier de ongi door gaat breken meiden, buikpijn
Dan is misschien de foto niet helemaal goed? Want bij ovutesten hoort het teststreepje net zo donker, al niet donkerder te zijn, dan heb je posi ovu test. Dat heb ik in ieder geval gelezen.. Maar ja.. zal voor mij ook wennen worden hoor volgende ronde Misschien hebben de andere meiden andere mening of toevoeging?? Is het al weer goed tussen jou en je vriend??
Deze ovulatietesten zijn volgens mij van Sensitest en heb ik zelf ook een tijdje naar tevredenheid gebruikt. Het teststreepje moet inderdaad even donker of donkerder zijn dan het controlestreepje. Pas dan is de ovulatietest positief en kun je binnen 48 uur je eisprong verwachten. Jouw teststreepje moet nog veel donkerder worden. Nog even doortesten dus!
Hihi ja wist ook wel dat hij niet positief was hoor maar hij word wel steeds donkerder dat betekend toch dat mij lh aan het ophogen is
Hooi meiden.. wat is het rustig vandaag.. Jaira: hele dikke knuf voor jou, hoop dat je het een beetje geregelt krijg (typ ik huilend) Dees: ja duurt nog wel ff.. iedere dag ff testje doen rond dezelfde tijd.. Zina: yeah.. gelukkig ziet het weer goed uit Voor alle andere: komt goed of ziet er goed uit haha.. xxx
dees: ik heb heel weinig verstand van ovu testen, heb ze zlef nog nooit gebruikt, dus aan mij heb je weinig haha