haha... ik ook niet eigenlijk Saaaaai! Zag paar terug toen ik met m'n ventie naar de stad was 2 mannen lopen met een knal roze kinderwagen, zo lief!!!!!
oooh schattig.. Mijn vriend is een keer met een vriend van hem naar de stad geweest.. die vriend heeft ook een kleintje, die was toen 8 maanden ofzo.. hij kwam thuis en zegt tie.. boh als je vrijgezelf bent moet je met een kinderwagen lopen is net een vrouwenmagneet hahahaha
hahaha! dat is ook echt zo he... daar smelten vrouwen op de 1 of andere manier voor. Mijn neef (19) is helemaal verzot op kleintjes, hij loopt ook altijd met het kleintje van de zijn buren, hij trekt daar echt vrouwen mee aan haha!!
ja gek he.. maar ziet ook echt super leuk uit.. een "coole" vent met een kindje hihi.. De gedachten al *zweef zweef
Tickers4u.com - Free Banners and Tickers, countdown, pregnancy, birthdays... Maak een ticker aan. mijnticker.nl - De Nederlandstalige ticker site Ticker maken Misschien zit hier iets voor je bij
zitten wel erg leuke tussen... er zijn zoveel sites hihi!! Hebben jullie eigenlijk een piercing? Ik heb een navel piercing maar ben bang als ik straks met een dikke toeter loop dat ie dan uitsscheurd.....
niet meer.. heb er wel gehad.. 3 x boven en 1 keer onder.. maar gingen altijd ontsteken.. Me nichtje heeft er ene en die meot um inderdaad vaker uitdoen.. wel niet lang.. Maar me zus kon um gewoon inhouden, maar die had maar klein buike
OKé... dan is het hopen dat ik niet een hele dikke buik krijg.. wacht ik zal is zoeken naar piercings voor zwangere dames..
ja cool he.. maar die keren dat ik positief teste merkte ik het al aan me piercings, gingen heel erg iriteren, dus ben bang dat ik ze zowiezo moet uitdoen..
Wij hebben heel mischien een huur huis :d is wel erg duur maar dan hebben we eindelijkwat Nu alleen hopen dat ze mijn vriend zijn inkomsten goed keuren het moest minimaal 2500 bruto per maand zijn maar me vriend heeft 2214 per maand dus hoop dat ze niet moeilijk gaan doen
Wat voor piercings heb je klingel ik ben piercer hi hi nou heb er voor geleerd maar ben er niet mee verder gegaan
Oei ja dat kun je beter wel doen, voor je straks met een onteking van heb ik jou daar rondloopt. Ik heb nooit problemen gehad met 'mn piercings. Maar toch mar voor de zekerheid tegen die tijd, een zwangerschapspiercing kopen haha!!
Wat super!!!! dat wordt weer duimpjes draaien dus!! Ze zullen vast niet moeilijk gaan doen toch, over die paar centen minder...
heb een tong-, neus-, clit- en schuin boven de lip-ding haha weet niet hoe ze die noemen.. Oh echt? hoezo ben je gestopt dan? ja akun je beter hebben voor die tijd hihi