Dit is de tattoo op mijn onderarm ben ik erg trots op bovenste bloem is. Roze onderste paars maar moet nog een keer ingekleurd worde
Op me onderrug een tribal en op Me buik kleintje alleen die heb ik 3 sessies gegeven met weglazeren en lijkt nu een grote blauwe plek hi hi
nee ga morgen naar haar toe dus dan kan ik vragen voor iedereen.. hoezo heb je die op je buik weg laten halen dan?
Ik heb ook 3 tattoo's, 1 op mijn buik een fantasie tekentje, een mooie zon op mijn heup en op mijn onderrug een chinees teken..'t is erg verslavend vind ik..ik zou er zo nog een nemen..
Ik wil graag me Arm uitbreiden hi hi maar weet het niet zeker eerst hopen dat we het huiis krijgen hoop zo darmt emwe een keer geluk krijgen lijkt me heel lullig als ze moeilijk doen voor 300 euro verschil
Ja ik was jong hè hi hi niet nadenken maar niemand ziet mijn buik toch niet hi hi heb lelijke buik dus geen bekini voor mij
Om even door te gaan over piercings en tattoo's... Als ik dat bij jullie lees, ben ik een groentje Ik heb boven in me oren 1 gehad, 1 ging ontsteken, 1 heb ik er later zelf uitgehaald. In me navel, 1e ging ook ontsteken, had dus lelijk littekenweefsel, uiteindelijk toch maar eentje laten zetten, maar die heb ik er later zelf ook weer uitgehaald. 1 in me tong, die ging goed. Alleen vanwege het vele praten op me werk, ging ik stotteren en slissen, terwijl ik dat in het begin helemaal niet had. Dus ook maar eruit gehaald. En 1 tattoo op me tiet, een zwarte roos, erg algemeen Zou nog wel graag tattoo willen, maar vriend wil het écht niet, nja dat respecteer ik, dus dat komt nog wel Alvast weltrusten meiden! Kusss