heb verder nog geen kinderen dus zou echt niet weten wat je nou echt allemaal kan voelen als je zwanger bent... ik denk ook van alles te voelen maar ja is dat echt zo, verbeeld ik het me of is dat altijd maar let ik er nu meer op?
Voor jou ook spannend visje, ik had je verhaal al een beetje gelezen in een ander topic. Pfff ja had al vaker last van testdrang, maar nu ik voor het eerst zo'n lange cyclus heb, wil ik zo graag dat streepje zien.
Ja mn kortste is dus 27 dagen en normaal mn langste 35 (tot nu toe 2x in 12 maanden). Maar stel dat ik nu nog ongie word dan zitten er wel heeel veel dagen tussen ineens...
Hi hi geen idee so 's lijkt het net of er kleine belletjes ontploffen in mijn buik kunnen mijn darmen zijn hihihi
Nou dames ik ga me bedje opzoeken. Ik heb nog geen idee of ik morgenochtend of dinsdag ga testen, dat laat ik aan mn bui morgenochtend afhangen hihi Slaap lekker en ik hoor het morgen allemaal weer
He, nou hier nog zo'n vage tester, met bloedverlies wat niet door wil zetten. Morgen weer testen en kijken wat mijn temp doet. Verder morgen gyn bellen.
Ik heb ook steekjes hoor ik ga nu ook lekker slapen morgen testen weer zet hem op hè dames spreek jullie morgen weer
Hallo dames.. hier ongeveer morgen mijn Nod, ben eens benieuwt.. 2 licht positieve testen dus wie weet gaat het deze ronde wel goed