In afwachting van een duidelijk streepje

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door flowertje, 18 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

1. haha ja ik ben echt helemaal gebroken 8)
    ben net thuis haha:)
    heb het zeker 3 uur zien worden kon me slaap echt niet te pakken krijgen.
    pffffff erg zeg maar een ding weet ik wel:p:p
    vanavond lig ik er op tijd in haha echt me slaap in gaan halen want me vriend zij al je bent net een wandelend lijk zo wit ben ik van oververmoeidheid:(
    ben ook echt kapot

2. Perry

Perry Niet meer actief

Daar geloof ik heilig in, heb onwijs veel dingen mee gemaakt die gewoon niet te verklaren zijn..
    Wij hebben in een huis gewoond (voor dat we hierheen verhuisde) waar dingen niet klopte. Er liepen mensen voor het huis langs (zwarte schimmen) er werd geklopt op de ramen en deuren, de bel ging om de haverklap. het was een afgelegen huis..
    Op de 1 of andere manier voelde je ook de aanwezigheid van iets :(
    Er ergste vond ik, dat ik een deur keihard tegen me aan gegooid kreeg. ik was thuis met mn ventje en liep langs de slaapkamer deur beneden, die was dicht!! dat weet ik 100% zeker, op het moment dat ik er langs liep, werd de deur met een nood vaart open gegooid, ik schrok me wezeloos... daar heb ik ook een blauwe plek van over gehouden. je zou zeggen de duer is open gewaaid maar op die manier had dat echt niet gekund, het werd steeds erger in dat huis.
    Later is ons verteld dat de mensen die er voor ons in hebben gewoond van de 1 op andere dag zijn vertrokken uit dat huis en waarom dat weet niemand!!

Nou en of ik in onverklaarbare dingen geloof...

en jij dees?

3. Perry

Perry Niet meer actief

Haha dat dacht ik al meid :p
    vavond vroeg onder de wol, je zal nu wel erg goed kunnen slapen denk ik... :)

4. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Ik heb voor morgen een predictor test in huis dus was even benieuwd.

5. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag

ovu test van vandaag onderste die van gisteren was het donkerder hoe kan dat

6. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Ik had vanacht ik werd wakker van een raar geluid net of iets tegen de deken aan het ja ik weet niet wat aan het doen was schudden of
    dus ik werd bang en toen keek ik op en me vriend heeft een soort vlag boven zijn bed hangen en die ging me toch tekeer geen wind niks en ik droomde niet

andere keer werd ik wakker en leek het of ik vanaf het voeten eind iets mij aanviel onder de dekens en kwam steeds dichterbij me deken werd een hobbel ik begon te hipper ventileren en huen was zo bang en ik hoorde een heel raar schreeuwend geluid niet te beschrijven

mijn vriend zei die dag erna ik dacht dat jij rechtop zat in bed tien zei ik dat was ik niet hoor

En vlede weekend had me vriend bij het raam
    papier gedaan zodat de kamer donker is zat dus helemaal dicht en de volgende ochtend was hij open en het raam stond open en dat hadden wij niet gedaan

Ik schijt echt in me broek als ik bij mijn vriend zijn ouders slaap dus vanmiddag salie gehaald wierrook

7. Perry

Perry Niet meer actief

jeetje dees wat onwijs eng allemaal!!! krijg er de bibbers van!!

Waar is dat salie voor? heb er nog nooit van gehoord hihi

8. Appie1988

Appie1988 Niet meer actief

Wat een enge verhalen hier allemaal!

Hier een paar keer wat mee gemaakt maar das mijn oma denk ik :)

Hoest hier verder?

9. Perry

Perry Niet meer actief

appie: Ja eng he! bbbrrrrr jij ook enge dingen mee gemaakt?

wat kut van je test meid :( wat raar dat ie toch vaag postief is.. vind je niet?

10. Perry

Perry Niet meer actief

meiden ik durf niet naar de wc :( ik heb lichte ongi krampjes... ik durf niet ik durf niet ik durf niet!!!!!!!!!

11. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Weten juulie iets over mijn ovutestjes gewoon 1 keer per dag blijven testen of 2 keer

of heb ik hem Zelfs gemist ofzo

Salie is zuiverend en jaagt ze weg

12. Perry

Perry Niet meer actief

dees: het heeft weinig zin om 2 keer te testen volgens mij....
    maar dat weet ik niet zeker. heb het nog nooit gehoord iniedergeval.

vin het wel raar hoor meid, die van gister was inderdaad donkerder!!
    ik kan je helaas geen antwoord geven, heb er geen verstand van ovu testen... hihi!!

net naar de wc geweest, en helemaal niks *maakt een sprongetje* hihi maar wel veel afscheiding, iemand weet wat dat kan zijn? heb het nooit voor ik ongi moet worden....

13. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Grr ik blijf nog maar doortesten verlies ook nog steeds beetje slijmerig bruin hi hi van mijn nod Zit ook pas op dag 8 hè lijkt me erg vroeg voor een ei met cyclus van 28 dagen

14. Perry

Perry Niet meer actief

dees: ja wel gewoon doortesten hoor :)
    Uhm, ja dat lijkt me ook wel erg vroeg hoor hihi!!

15. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Ja hi hi mischien schommel ik metmijn lh hi hi hi

16. Appie1988

Achja tis kut ja....naja nu maar afwachten. Ik ga mezelf nu strak voorhouden dat testen nu even geen zin heeft. Of het zit weer niet goed of late innesteling (zou de steken in mijn lies paar dagen terug wel verklaren). Naja ik kan me allemaal senario's voorhouden (of het mezelf voor de gek houden is of niet). Ik schiet er toch geen f*ck mee op.

Probeer het nu maar zo lang uit te houden met testen zoals ik nog niet ongi ben is er hoop :)

En jij morgen testen?

17. Appie1988

Goedzo! Jij bent zwanger :D

18. Perry

Perry Niet meer actief

Nee lieverd, je moet nu even niet meer testen.... dat lijkt me het beste hoor! niet van alles gaan opnoemen, daar schiet je inderdaad niets mee op en je maakt jezelf iedere dag meer en meer gekker!!!
    Mijn duimen blijven draaien voor je meissie!!!!
    Ik hoop het zo!!!!!!!!!!!!

Geen bloed geeft moed meid!!!

Als ik vandaag nog niet ongi wordt dan ga ik morgen ochtend testen... :)

19. Zina

Zina Niet meer actief

Ovu testen kan je het beste 2 keer per dag doen, sochtends zonder ochtendurine en savonds.

spannend perry, ik had het in het begin ook, klinkt goed :)

Nou anouk, jij binnekort ook 2 streepjes he :D

20. Perry

Perry Niet meer actief

haha je bent erg zeker van je zaak he ;) ik hoop dat je gelijk hebt meis!!

Deel Deze Pagina