nou dus daarom dacht ik voordat ik ga mopperen ga ik gewoon eens vragen waarom haha ben benieuwd of ze antwoorden
gaat wel hoor! snap er alleen niet veel van... ik heb een maandverbandje in gedaan maar er zit amper iets op en het is onwijs bruin (poep kleu) haha sorry voor de ranzige details
oh echt??? nou ja ik hoef je vast niks te vertellen over een eventuele innesteling ... maar wil je ook geen hoop geven... even afwachten dus
nee het is geen innesteling had al wel ongi buikpijn maar dat is weer weggezakt. agh we zullen zien wat er morgen gebeurd
ja precies, als het ineens helemaal stopt moet je gewoon even testen en anders heb je idd gewoon je ongi. meis rust lekker uit, ik ga slapen morgen weer werken, wel fijn eigenlijk dat je buikpijn weg is... is altijd zo vervelend. Slaap lekker voor strakkies! kussie van mij
hallo dames.. @Perry: Ongelofelijk klote!! Ik had het erg ook erg moeilijk mee om naar ziekenhuis te gaanMAAR ben nu blij dat ik het gedaan heb, want anders was ik nu nog bezig zonder te weten dta ik gewoon niet zwanger zal raken zonder hulp.. Misschien toch een goed gesprekje houden met man-lief, jullie zijn ookal weer lang bezig.. Maja laat het eerst ff bezinkenen praat er lekker over.. *dikke knuf en kus voor jou!!* Hier nog steeds geen ei PFFFFFF!!! Slijm nog steeds dik dus zit er ook nog niet aan te komen.. terwijl ik eigenlijk nu zaterdag ongi had moeten worden PFFF.. Komt er nog een EI voor MIJ in MEI?!?!?! Slaap lekker iedereen, ik ga ook naar bedje toe.. Zal morgen avond er wel weer zijn dnke ik zo.. Knuffff
Dees, ik ga je ongevraagd iets zeggen. Laatst wilde je hier stoppen omdat je het gevoel had dat mensen over jou heen leesden enzo. Nu ben ik dat een beetje in de gaten gaan houden maar het is eigenlijk precies andersom! Je reageert heel weinig op vragen/ verhalen/ opmerkingen van anderen. met name als het gaat om teleurstellingen. Dat kan verkeerd aankomen en dat is misschien de reden waarom mensen over je heen lezen. Ik denk dus niet dt het bewust gebeurd maar snap het wel een beetje. Hopelijk vlieg je niet meteen in mijn haren want bedoel het oke! kus vis
@ klingel, nog steeds niet??? en moet je nu eindeloos blijven wachten tot ie wel komt? want ik kan me voorstellen dat dat heel moeilijk is! En dat spul ( kom effe niet op de naam ) werkt dan ook niet! Hopeloos zeg, succes!!! @ perry, hoe gaat het deze ochtend? @ Zina, hee meid hoe gaat het met jou??? ook al aan het wachten tot het 8 juni is haha. @ anouk, teste teste haha... spannend! @ angela, werkse vandaag!
Nou ik zit met mijn mobiel op internet en het is heel irritant typen daarvoor reageer ik niet vAak maar leef zeker wel mee met jullie maar voor mij is het typen zo irritant gaat heel vaak fout en dan moet ik weer helemaal overnieuw beginnen Het is niet dat ik niet wil reageren ti's te veel kramp voor md vingers ik ben een sneller typer maar kan niet op mijn mobiel dus het lijkt of ik over jullie heen lees maar dat is niet zo
Ja sebsitest maar de 1 heeft slechte verhalen de ander goede ik moet trouwens nieuwe laptop àndere is overleden maar even geen geld dus moet nog een tijdje via mijn mobiel
ja dat hoor je toch wel vaak met die testen he... ieder zijn eigen ervaringen. vervelend van je laptop, maar goed dat komt ook nog wel. heb je al wat van huurhuis gehoord?
Goedemorgen dames, nou zojuist getest. Misschien dat ik het te graag wil zien maar lijkt alsof ik vaag een 2e lijntje zie. Moet wel erg goed kijken dus ga ben bang dat ik weer van een nega test uit moet gaan... hoe is t verder met jullie vanochtend?