Ik heb geen camera hier maar zal eens proberen met mijn mobiel.. Tsja ik zie t alleen als ik de test in bepaalde stand van licht houd dus vandaar dat ik toch bang ben dat t negatief is. Op advies ga ik zo eens met gyn bellen..
Dank je wel visje, ik heb echt geen zin om net zoals toen 2,5 mnd in spanning te zitten. Weet wel dat ik toen echt de moed had opgegeven en zeker wist niet zwanger te zijn. Alleen vloeide ik toen niet grrr...
Nou net met gyn gebeld, gesproken met assistente die adviseert nog even een week te wachten en dan eind volgende week weer te gaan testen. Ze zegt dat het inderdaad niet klinkt als een menstruatie wat ik had en dat ik misschien gewoon nog te weinig hormonen aan maak. Of dat één dezer dagen de ongi toch nog doorkomt.. Mbt de symptomen, ze zegt dat die ook vaak optreden rond je menstruatie omdat je lichaam dan extra hormonen aan maken.. Mocht volgende week weer negatief zijn dan kan ik een afspraak maken voor een echo.
Dames, ik heb de test eens opengemaakt en dan zie ik het 2e streepje iets duidelijker, helemaal als ik en met een lampje bij schijn, het is zoals ik kan zien niet een voorgedrukt streepje want hij is echt heel dun. Mijn ogen zijn iets aan de slechte kant dus zo'n spiegelend venstertje is voor mij wat lastig te zien maar dit lijkt dan toch wel..
Ja daar baal ik wel van, hij is wel heel licht maar ik zie wel wat.. Pff nou weet ik t echt niet meer hoor.. Dit was een gewone test dus van de week nog maar eens met een vroege test wellicht dan wel wat duidelijker of duidelijker negatief...
Ja is dun streepje, maar is meer dan dat ik tot nu toe heb gezien. Assistente zei ook nog dat t een innestelingsbloeding geweest kan zijn en dat t pas met een week ofzo te zien is dus ja..ik wacht t wel weer af
nog even volhouden meis, als er nu echt een streepje staat moet ie over 2/3 dagen al duidelijker zijn!!!
Ik hoop het.. Het vervelende is dat mijn vriend dus blijft volhouden dat ik zwanger ben, hij zegt dat ik er anders uit zie en dat mijn borsten anders zijn dan normaal.. Het vage is ook dat mijn baarmoedermond erg hoog blijft en wat wit slijm, kan er nu heel moeilijk bij, ook kleine krampjes houd ik en soms voelt het alsof ik erg veel vloei maar er is niets..
Goeiemorgen dames, Jane: Ik heb die bruine bloeding iets van 1 dag veel, 1 dag normaal en gisteren en eergisteren uitlekken. Nu is het over. Tot eind volgende week wachten vind ik wel HEEL lang! Ik zou om de 4 dagen even testen, dan is het ver2dubbelt. Miss is het deze keer wel anders, en 'doet' je hcg het nu wel! En dat van je borsten kan heel goed, ik heb nu minstens een halve cupmaat erbij! Miss 1 geruststelling voor sommige dames, ik heb nog steeds elke dag buikpijn. Het begint dan wel minder op ongipijn te lijken, meer als groeipijn, maar in het begin voelde dat PRECIES hetzelfde! Visje: Heb je ook zo last van je borsten? Ik heb nu ook wel veel last van me emoties toch sta de hele dag op huilen enzo, echt heel irritant! Verder hebben we gisteren boodschapjes gehaald dus er is weer kaas *kwijl kwijl* Waar heb jij nou trek in of last van??? Dees: Visje bedoelt denk ik ook dat je vaak wel vraagt maar niet altijd antwoord. Maar ik lees niet over je heen hoor! Ik heb idd een hele slechte ervaring met de ovu testen van sensitest, want die sloegen bij mij de 1e ronde van gebruik netjes met een dikke vette streep aan, maar de 2e ronde helemaal niet en toen was ik die maand wel zwanger (we dachten geen ei gehad te hebben) En daarnaast vind ik ze hartstikke duur! Ik was die 2e maand in totaal 18 euro kwijt maar geen ei gevonden :x Zonde! En ik vind tempen en om de dag klussen daarom beter. Dan weet je zeker dat je je ei te pakken hebt gehad. Of je beeb dan blijft plakken is natuurlijk altijd maar de vraag. Anouk: Heb je alweer getest? foto! Jaira: Waar ben je??? Perry: Hoe staat het er nou voor? Is het veel bloed? Heb gisteren allemaal leuke spulletjes gehad van een vriendin van mij, haar kindjes waren eruit gegroeid. Echt heel leuk spul! Hele leuke boxkleden waarvan 1 van winny the pooh, allemaal leuk speelgoed van nijntje echt super!!!
zina, wat leuk al die spullen!!! ik krijg ook al echt kriebels om dingen te kopen maar hou me nog even in haha. Ik heb wel last van mijn borsten sinds vandaag ook mijn tepels heel erg. En ben de hele dag ontzettend moe. moodswings vallen nog mee, vind mezelf eerder heel realistisch haha. En met eten tja ik eet eigenlijk nog hetzelfde als anders, niet ergens veel meer trek in ofzo. misschien komt het nog. Oh en Zina, ik voel ook de hele dag wel mijn buik hoor maar vooral in de avond.
Ben blij voor jullie Zina en Visje dat het goed gaat. Erg misselijk? Tsja Zina, bij begon het zaterdagochtend met een beetje roze laat in de middag/avond werd het pas iets meer en rood. Zondagochtend was het eigenlijk erg weinig was meer rood/bruin. S'middags weer heel weinig tot niets eind van de middag weer wat meer en s'avonds niets. Maandag eigenlijk niets, dinsdagochtend niets dinsdag later weer wat druppels en sinds dinsdagavond helemaal niets meer. Gister wat licht bruin slijm. Bij mij is het dus altijd een stormvloed, ben echt zeer hevig ongesteld en moet echt om de 2 uur een nieuwe super anders echt bloedbad vooral de eerste 3 dagen en nu dit, dus dit is echt een menstruatie van niks voor mij en altijd super op tijd.. Ik zal overmorgen ofzo maar weer eens testen, heb nog een vroege test van etos liggen (test point) en een gewone eigen merk van etos.