Ja zal ik doen perry, dat doe ik als ik de kamer klaar heb ok Ik voel me echt vrouw, we hebben het vakantiegeld binnen, en we gaan morgen lekker shoppen voor de kleine. Ik heb 150 euro voor de babykamer (marktplaats) En 250 voor de overige spulltjes die we nog nodig hebben Daar zit het matrasje en wipstoeltjes enzo trouwens niet bij in, dit is echt meer voor de flessenset e.d. Ben zo blij! Heb er helemaal zin in!!! En dan gaan we maandag lekker naar de spa, mmm samen genieten!
Het is inderdaad een dun streepje maar het is wel een streepje. Dat is meer dan dat ik tot nu toe heb gehad. Maar ja het is niet echt een vette streep dus nog steeds niets duidelijk... Zondag maar weer een test doen..
Jane, door de foto zie ik niet zoveel, maar en geruststelling is dat ik zoiezo sinds ik zwanger ben niet zo heel goed alles meer zie. Alsof ik het niet scherp krijg ofzo
Ik ga zondag weer testen maar heb nu ook wit slijm rond baarmoedermond.... Perry vriend zit momenteel in Antwerpen voor zijn werk. Zina maakt niet uit, ik ga maar van negatief uit..
Weetje jane, ik heb miss makkelijk lullen. Maar dat kun je ook beter maar doen. Dan komt de klap niet zo heel hard aan. Ik wou vorige maand heel graag zwanger zijn, aangezien ik heel graag een kerstkindje wou. Ik was toen zo ontzettend teleurgesteld! maar achteraf dacht ik ook, dat het mezelf gewoon valse hoop geven was.
Totdat ik een positieve test heb ga ik uit van niet. Die instelling heb ik al een tijdje maar vriend last me steeds twijfelen...
Hallow meiden Daar was ik weer Weer lange dag achter de rug. Gelijk maar boodschappen gedaan en gegeten. Weet je wat ik zo vreemd vind? Ik zit niet verstopt, maar heb wel een opgezette buik... En op me borstbeen lijkt het net alsof er een blauwe plek zit, zo voelt het, maar hij zit er niet... Arjan heeft met me zus gebeld, even vragen hoe het ging. Ze vertelde dat haar ex laatst idd is blijven slapen, maar onder het mom van dat ze ziek was, en dr beeb ook, en dat hij er dan was voor de beeb. Nou dikke onzin, want zij was degene die er 's nachts 2 x uitmoest, heeft ze zelf verteld. En ze vertelde ook dat ze veel contact heeft dr ex. Zegt voor mij alweer genoeg. Arjan heeft in 1 x een ommekeer gemaakt, hij wil graag weer naar haar toe, en hij moest die gozer ook wel, voelt alsof die een vriend verloren is zegt ie. Ik snap nx van die kerels, echt. Hij zet zich er in 1 x zo makkelijk over heen, en dan begrijpt ie niet dat ik die gozer nog helemaal niet wil zien... @ Appie, goed dat je nog niet getest heb!!
Meiden ben weer weg.. ff met ventje bankhangen.. die moet strax weer werken dus ben er strax weer! xxx
bedankt voor je pendel klingel ook voor je vriendin! Raar he? Mannen ik snap er ook soms niks van Angela. Ik zal ook nog even met mijn mannetje op de bank (onee die heb ik niet meer ) op de stoelen/grond zitten haha! Fijne avond nog dames kus kus
appie: Wat super goed van je meis volhouden he.. hihi!! Ja klopt we hebben vandaag goed gepraat en hij staat er 100% achter! geeft echt een opgelucht gevoel.. ben alleen wl erg bang, maar het gaat helemaal goed komen! Kling: dankjewel ik heb 'm ontvangen xxx