Haha lindsay ben jij ookal zo'n kliko? Mij schoon zusje heeft een turkse vriend, dus ze zit samen met me schoonmoeder regelmatig in turkije. Ik ben gek op snoep, dus ze hebben kilo's turks fruit voor me mee genomen de laatste keer. Het eerst nederlandse wat de famillie heeft geleerd was dus Lekker lekker voor Zina
Kliko´s truks fruit zeg je?? Ja ben een echte, das helaas ook wel te zien maar ach, ben wel heel gelukkig en gezond, volgens mij maar je weet nooit nu ik in de MMM zit
ach ik ben niet heel erg te zwaar, maar ik word gewoon Zwaar ongelukkig van dieeten Dus dat doe ik niet. Sterker nog, ik heb wel maatje 36 gehad, maar ik moet zeggen dat dat de meest kutste periode ooit was! Ik had het altijd koud enzo bah man! Nee ik heb nu 38/42 ( 10 kilo erbij na de pil grom grom) Maar ik voel me prima!
Even wat anders.... Ik dacht is wel leuk om even te vertellen over jezelf...+ foto erbij heb je ook een idee waar je tegen praat.... Ik ben Anouk Werk in de vst gh. zorg. Ga binnenkort verhuizen (heb huis gekocht met mijn vriend over 2 weken geregistreerd partner jaja)
Super leuk, doe ik zo ook! Mooie slanke dame ben jij zeg! Daar hoort een heeele mooie lieve baby bij!
ohh leuk leuk leuk! je bent inderdaad een mooie slanke meid!! Ik was eerst ook slank geen rolletjes, maar dat paste niet bij me! jou staat het onwijs goed!!!!!!!!!!! ah wat leuk jij woont in leeuwarden, ken je toevallig ook het plaatsje oosterwolde?
Dankjewel :d Wie heeft er in de broek gepiist? En nee ik heb geen lange badkuip helaas zou wel mooi zijn met mijn lange stelten... Die hond is trouwens niet van mij, van vriendin ik heb hier 2 katten....
Linds heb 3 kaarten voor je gepakt verleden hede. Toekomst eerst verleden kelken v duiding. - verdriet , scheiding verlies - afrekenen met het verleden - een 180 graden ommekeer is noodzakelijk heden is de keizer duiding - Ernst , willen vast houden gierig en trots - orde , regel - seniliteit , onbeweeglijkheid - soberheid van de levensenergie afgesneden zijn - kennis van wereldwetten laat los en herinner jezelf Toekomst onduidelijke kaart dus die tel ik niet mee vind hem moeilik uit te leggen