Dat bakje thee haal je maar een keer als ik verhuisd ben! Morgen over week verhuizen. Zal wel even moet wennen een paar dagen geen internet en tv....Zal jullie wel missen dan 1 juni moet het als het goed is allemaal weer doen dus dan ben ik weer volop op internet te vinden (en misschien stiekem op mijn werk ) en als mijn telefoon meewerkt kan ik daar ook nog wel even wat bijlezen Niet te veel zorgen maken is niet goed voor de kleine he
Ow sorry, ik lees het weer verkeerd *zucht* Me ogen doen het volgens mij al een tijdje slecht. Ja er staat: Je maakt je er toch druk om. Ik lees: Ja waar maak je je druk om... Zucht
Nee wel gezegd dat ik getempt heb maar mijn temp is best verschillend dus kon ik nix mee.. Wel aangeven dta je dat een half jaar heb gedaan ofzo.. dan zit het wel goed..
Nee bij mij was dat niet erg.. als je zegd dat je die niet meer heb omdat dat al een tijdje geleden is en het niet goed werkte bij je ofzo.. Als je zegd dat je het nu nog gewoon bij houd zullen ze niet moeilijk doen dnke ik..
heb je je ogen al eens laten nakijken dan? kan je als het goed is wat voor krijgen he.. hebben sommige vrouwen in de zwangerschap..
Ow okee Wat kan je daar voor krijgen dan? Want de laatste keer dat ik had laten testen had ik nog geen bril nodig. *gaap* mama heeft geen middag tukkie gedaan