Weet het niet zeker maar geloof dat ik misschienw el een ei heb vandaag.. morgenvroeg ff afwachten en voor de zekerheid maar ff zaadjes van me ventje pikken hihihiih.. @Jane: Spannend, wel wat latenw eten morgenvroeg he!! @Angela: ookal zo spannend, pff heb veel zenuwen voor jullie hihi.. Ben eens benieuwd.. succes met nog niet testen haha.. Nou ik zo nog ff wat het weertje genieten, tot vanaaf dnek ik zo. Knuffff
Zoo, huisje lekker schoon en opgeruimd Ben amper buiten geweest... Ga dr zometeen nog even van genieten, lekker bbqen
Heey ladies! Vandaag heerlijk geshopt! Ik heb een hele lijst gekocht En ik zal voor de grap er es bij zetten wat het gekost heeft, ben me kapot geschrokken van sommige dingen! Ik zet er wel even een smiley achter, dan weten julie wat ik dacht Multifunctionele speelboog: 25,- 1 boxkleed met plastic onderkleed: 65 euro Hangzak voor aan de box: 20,- Knuffel van dikkie dik: 20,- 2 orange lampen: 7,- 2 muskietennet maxi cosie en wandelwagen: 10,- 1 nuby fles: 11,- stopcontactbeveileging: 3,- 1e tandenborstelset: 3,- 2 aankleedkussenhoezen: 10,- voedingskussenhoes: 8,- anti-slip matje voor badje: 6,- oorwattenstaafjes: 1,- badjeslang: 5,- flessenschrobber: 1,50 borsteltje: 4,- badthermometer: 3,- Spenenkoord: 4,- Krabwantje: 2,25 Babyverzorginsproducten: 20,- En moet je nagaan, dan moeten we nog het kamertje, matrasje, wipstoeltje, assesoires, eventueel flessenset, sterilisator, flessenwarmer, luiers, dekentjes en toebehoren, kleding aanvullen, extra speelkleed, geboortekaartjes, veiligheidshekje, verf e.d. Dus dat gaat nog aardig wat kosten
Hallo Iedereen, Sorry geen tijd op bij te lezen. Ben de hele dag bezig geweest in ons nieuwe huis. Vanmorgen getest met k2v5. Bij onderwerpen zwangerschaps/ovulatie tempkaarten etc..... Onder het topic zwanger worden dus. Staat in dat topic een onderwerp is dit weer vaag positief....een test van Schaapje. Ik heb precies z'n test alleen nog iets duidelijker te zien. Ik kan niet een foto maken want ik heb er met vieze handen aangezeten en toen was de hele test zwart hahahahha! Vandaag is mijn NOD op 34 cyclus dus dat kan wel kloppen dat die nog niet helemaal goed te zien is! Ik heb hoop ik heb echt het gevoel dat het goed zit nu! Maandag test ik weer met k2v5... Sorry ik moet nu douchen en dan weer weg feestje! Morgen ben ik hier weer.... Sorry dames ik voel me erg schuldig sorry sorry Dikke knuffel uit fryslan
Heel eigenwijs vanmiddag getest met kv 2v5 nega... Dus had de hoop inmiddels opgegeven, net na de bbq even gaan liggen ivm moeheid kom ik mijn bed uit met opgezette melkklieren en een landkaart aan aders op mijn boobs??
@Jane:Nee he, bale!!! zijn je boobs ook gezwolle?? @Dees: je mist um niet hoor, zo snel gaat dat niet.. Slaap lekker alvast iedereen kuss
Ja klinge, melkklieren waren erg gezwollen.. Na 15 min iets minder maar blijft gezwollen en opgeblazen aanvoelen..
Misschien over paar daagjes nog een testje doen als je nog geen ongi heb.. was er helemaal nix op de test te zien?
Nou, ben vandaag bij mijn zus geweest. Was op zich wel gezellig, hebben ook veel gepraat. Ze blijkt idd weer iets te hebben met dr ex...