In afwachting van een duidelijk streepje

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door flowertje, 18 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Ik hoop het Jane

2. music4life

music4life Niet meer actief

gisteravond beetje bloed..beetje bruinig. vandaag tanpon in gedaan en moest van 7 tot half2 werken ,zolang in gelaten en zat weinig in,, om 2 uur 1 nieuwe in gedaan tot 20"00 en weer een beetje

3. visje84

visje84 Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.512
    0
    0
    NULL
    NULL
    music for live bruin of rood? natuurlijk wil ik tegen je zeggen innesteling maar er zijn hier meer meiden die inneens heel weinig bloed verliezen maar dat dat wel hun ongi is.... misschien even een paar dagen aankijken en dan eventueel testen?? hoop voor je dat het gewoon een innesteling is!!!

4. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Ik wil een ei ei ei

5. visje84

visje84 Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.512
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoe wil je hem gekookt, gebakken , geroerd?? met dit weer zo gebeurd...pffff of ben ik de enige die het heel warm heeft?

6. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Zijn je hormonen hi hoi hi

7. music4life

music4life Niet meer actief

;) tell me about it
    ik weet er jammergenoeg alles van het is vorige maand ook zo begonnen en eindigde in een mk dus hoop niet teveel:(

8. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Even een iets duidelijkere foto..

Bekijk bijlage 73701

Op de foto is het helaas niet echt goed zichtbaar, in werkelijkheid is het een heel licht roze streepje maar wel even breed als de controle streep..

Mijn vriend denkt/hoopt dat we verkeerd gerekend hebben of dat ik later mijn ei had..
    Borsten zijn s'avonds veel meer gezwollen en de aders zijn dan echt heel erg duidelijk te zien..
    Ze zitten inmiddels zelfs op mijn tepelhof :(

9. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
  10. visje84

visje84 Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.512
    0
    0
    NULL
    NULL
    jane, hier zie ik toch wel een streepje hoor!!! maar als je de vorige keer ook zo laat pas positief teste kan je dan geen bloedtest aanvragen?

11. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Heb voor as donderdag een afspraak staan met ha, en heb eerder met gyn gesproken en die heeft al gezegd dat ik eind van de week afspraak kan maken voor echo..

Maar deze test brengt mij wel aan het twijfelen.. zal het dan toch?

12. visje84

visje84 Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.512
    0
    0
    NULL
    NULL
    nou dat is iig geval een goed vooruitzicht jane, niet dat je nog heel lang moet wachten! en in de tussentijd gewoon testen.

13. Appie1988

Appie1988 Niet meer actief

Het zet helemaal niet door :D
    Het is nu heel licht bruin/geel tot bijna wit. Geen rose meer of wat dan ook! Dus ik denk dat ik morgen heel happy word :D:D

14. visje84

visje84 Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.512
    0
    0
    NULL
    NULL
    weet het ook bijna zeker Hieperdepiep!!!!! leuk man!!!! ga je morgenochtend weer testen ?

15. Appie1988

Dees, je ei komt er bijna aan hoor! :D:D

Jane, als je altijd zo laat test dan zou ik zeggen gefeliciteerd! De laatste test is duidelijk zichtbaar!

Ja vis ik ga morgen testen en hoop op een goed duidelijke test :D:D:D

Hoe is het met jou? Wij zijn net thuis heerlijk gebbqt en gevolleybald :D

16. visje84

visje84 Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.512
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja hier best moe had gister laat en vandaag vroeg dus dat is slopend helemaal nu. maar het gaat echt steeds meer komen van we worden ouders haha... heel stom had echt even nodig!

Hoe voel jij je erbij? ook onzeker of helemaal niet?

17. visje84

visje84 Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.512
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ga even de hond doen, douchen en dan mijn bed opzoeken... ik kom morgen zeker naar je test kijken!!!! slaap lekker alvast !

18. Appie1988

Hee Vis,

Ik ben heel onzeker hoor! Ik hoop dat de streep beter te zien is morgen zo niet dan zakt de moed mij in de schoenen...

Laat vroeg is al zwaar maar volgensmij als je begin zwanger bent dan nog meer....

Logisch dat je soms denkt; We worden papa en mama! Soms krijg je opeens zo'n heldere ingeving :D

Lekker lopen met de hond en lekker koese.

Ik zie je morgen :D Kus kus

19. mvthijs

mvthijs Fanatiek lid

10 feb 2010
    2.232
    0
    0
    Student
    Provincie Utrecht
    Halllooow luitjes ;)
    Hier alles ok. Heb echt goed met me zus gepraat. En idd liefde maakt blind. Ik weet dat het toch weer verkeerd zal gaan, het kan een week duren maar ook een jaar. Ik zal toch altijd achter dr staan, welke keuze zij ook maakt. Dus ja... Toch maar weer verder die 2, en wij kunnen niet anders dan accepteren.
    Verders, hier nog geen bloed. En mijn tepels zijn wit!! WTF :O Verders niet echt veel klachtjes. Hoop dat me ongi snel komt, dan kunnen we weer verder, en anders donderdag testen :D Heb er nu al zin in, de een of andere manier heb ik er wel vertrouwen in, daarom kan ik nu ook zo'n tijd wachten.. ;)
    Jane, ik zag wel licht een streepje.
    @ Appie, ooooohhhh zal voor je duimen morgen, zooo spannend:D

20. Appie1988

Goh ik vind dat echt knap van jullie hoor! Dat jullie achter haar staan. Ik had dat misschien wel niet gekunt....

Mooi dat jullie er samen vertrouwen in hebben dat het goed komt en hopen dat jij een mooie test krijgt donderdag.

Ik vind het ook heel erg spannend. Ik hoop echt morgen duidelijkheid te krijgen want mijn geduld is nu al veels te lang op de proef gesteld vind ik zelf:)

Meiden ik ga op bed.

Tot morgen, Dikke kus

Deel Deze Pagina