Volgens mijn banner zou ik vandaag positief moeten testen voor mijn ei dus we zullen zien ik hoop het maar denk niet dat ik precies gelijk loop met de banner hi hihi hi post vanmiddag weer een foto
Alsje een cyclus van 28 hebt kan het best zijn dat je op dag 9 al je ei hebt....maar ook op dag 17. Dit verschilt per persoon, zelfs per maand en per jaargetijde wanneer het eitje spring ochtend/avond. Daarom is het ook belangrijk dat als je licht positief test 2x per dag te testen zodat je hem niet mist! Komt goed meid! Ga jij maar lekker konijnen
Zal ik wel doen als ik jou was, anders doe je het morgen joh! Als hij vandaag knalt dan hoeft het niet... Als hij weer positiever is al gister zou ik er morgenochtend ook 1 doen
Hier niet getest.. Ik ga even niet meer testen morgen naar de ha dus ga dat eerst even afwachten... Hoe is t verder met iedereen?
Meiden een bericht namens Jaira; Ik moest jullie allemaal bedanken voor alle lieve pb's die jullie hebben gestuurd! Ze kon het nog niet op brengen om te reageren... Ze wil jullie allemaal de groeten doen en een hele dikke knuffel en kus!
Helloo ladies, wat fijn om weer wat van jaira te horen! Hier alles ok, nog niet ongi @ Appie, wat een mooie test @ Dees, ik zou idd vanaf morgen 2x testen, weet je in ieder geval zeker dat je je ei niet mist. @ Jane, wnnr heb je afspraak bij de ha?? @ Perry, ongi al over, al weer aan de klus?? Ooohh en ik vergeet mensen, maar heb het geheugen van een ei op dit moment....
Meiden ik heb jullie steun zo hard nodig....ik heb na deze peuk nog 3 cigaretten en dan kap ik ermee! HELP hoe overleef ik dit???
Ik heb echt geen idee... Ben ook een beetje van mijn stuk door de test van gister... Wil echt tot zondag proberen te wachten met weer testen... Tuurlijk heb ik zo mijn klachtjes, maar probeer het niet af te schuiven op een evt zwangerschap...
Dat is wel een goede instelling! Ik duim voor je dat het zondag raak is Bij mij was die ook pas laat positief he? Of geef ik je nu weer hoop....sorry
Ik heb morgenochtend afspraak ha.. Dees je eitje komt echt hoor. Appie het gaat je lukken! Angela Ik duim voor je.. Hier alles rustig op wat misselijkheid na..
@ Jane, oh dat is gelukkig wel snel!! @ Appie, jij zegt het, ik denk het Het klinkt misschien een beetje stom, maar als ik het hard op zeg, dan betekend dat ik nog hoop heb... En wil zo graag volhouden dat ik heen hoop meer heb, om een teleurstelling te voorkomen... Ik weet het.. Twisted mind
Herkenbaar hoor, had ik vorige week ook en kijk nu! Je weet het niet he? 50/50....hopen mag altijd als je er maar niet vast pint! Dees, test vanmiddag en dan zie je hoe de test eruit ziet...als die donkerder wordt morgen 2x testen. Nu testen en vanmiddag heeft volgensmij niet veel zin want er zit niet zoveel tijd tussen dusja
MAAR dees, je moet ook weer niet testen met ochtendurine heb ik begrepen @ Appie, daar ben ik dus zo bang voor, dat ik me erop vast pin.. Ik was gisteravond behoorlijk teleurgestel... Zelfs iets wat ook maar lijkt op een streepje was welkom geweest