Meiden ik ga ook mijn bed opzoeken, morgen een zeer lange dag, dus denk ook niet dat ik er morgen ben, misschien tot vrijdag!! dikke kus aan jullie allemaal en appie succes met verhuizen!
Visje ben je niet zwanger? Heb je vorige cyclus getest of niet? Ik denk zelf dat het een meisje wordt
Wat k*t voor je Zina.. Perry nee nog geen duidelijkheid, morgen naar de ha, hopelijk bloedonderzoek.. Visje het is idd spannend, lijf en test en alles gaat door elkaar heen. Appie gaat t met t stoppen? Dees jij gaat je ei niet missen meid, jij krijgt een dikke 2e streep.. Angela zoals eerder gezegd is geen bloed geeft moed.. Ik ben echt kapot, is vandaag een ren je rot naar de wc race dag geweest, in 1x allemaal kleine aders op tepelhof en dikke 3D aders op mijn borsten... Heb nu echt 3D boobs xxx
Hee Visje, Nou een klote dag op werk, was lang vrij geweest ivm wergwerken + uren en vakantie van een week maar dat gevoel heb ik nu niet meer! Naja....nu weer vrij tot aan maandag alleen morgen cursus. Hoe is het met jou? Nog misselijk geweest? Dikke kus en tot gauw
Hahah 3D boobs Stoppen lukt voor geen meter; ben chagerijnig als de pest! Blegh maar vanaf vanmidag nog geen cigaret meer gehad
He meis, heb niet getest nee, want ik ben immers ongi geworden, maar omdat ik zo een rare menstruatie heb gehad, en nog steeds ongi krampjes heb ga ik toch wel nadenken...snap er niet veel van.. Ahh leuk leuk! ik denk ook een meisje! Hoe voel je je verder meis? xx
Hmm misschien toch eens testen dan? Want ik merk nog enige twijfel bij je of zie ik dat verkeerd.... Ik voel me verder goed, alleen heel chagie van de afkickverschijnselen van het stoppen met roken....naja het hoort erbij maar ik echtwaar ik wil NU EEEN PEUK :x AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH! Hoest met jou?
Voor de zwangere dames, heb als ik wat actiever ben geweest kramperig trekkend gevoel in mijn onderbuik doortrekkend naar bovenbenen komt dit jullie bekend voor?
Ik weet het niet hoor IK twijfel inderdaad heel erg, door de ongi krampjes die ik heb en de steken vlakbij m'n schaamstreek.. en de rare dingen in mn urine. Ik heb nog nooit ongi krmapen gehad nadat mn ongi voorbij was.. zo vreemd... Ahhhhhhhh ja K*t he, maar meis het is voor een goed doel Mij lijkt het ook heel erg moeilijk om te stoppen
Ja, vandaag voor het eerst gewerkt als zwangere en heb nu pijn in mijn liezen en uitstralend naar benen
Ja Perry inderdaad het is voor een goed doel dat is ook zo Dat moet ik voor mij houden anders lukt het me nooit! Maarja....soms vergeet ik dat even en dan komt de evil Anouk naar boven en zegt; lekker peukje.....oh zo lekker he? Peukje na eten... Hahahah Meid ik ga slapen ik spreek je van de week misschien nog wel! Dikke dikke kus (ook voor de anderen )
ohhhhhh lekker een peukje na het eten, dat is het moeilijkst he... volhouden meid reageer je frustraties maar hier uit haha!! lekker slapen op je roze wolkje dikke knuff en kussies
ben trouwenss net even wezen googlen (een echte expert pff wordt er soms echt moe van, waarom hebben ze google uitgevonden haha) Die menstruatie krampen komen voor in het begin van een zwangerschap... het maakt me echt zo onzeker hihi!!!!!
Ja echt vervelend dat gevoel.. Moest vandaag voor werk veel lopen en laatste 2 uur voelde ik t wel.. Nu ik rustig zit word t wat minder maar voelt warm/gloeiend aan, moeilijk om in woorden uit te leggen maar wel vreemd..
Ja heb voor morgenochtend afspraak bij huisarts staan.. Hopelijk stuurt ze me door voor bloedtest, ga hier wel op aandringen dus hopelijk snel wat duidelijkheid..