Jane ik wacht nog even, kijk nog even hoelang het aanhoudt... als ik dat volhou. mams was nog 3 maanden gewoon ongesteld toen ze zwanger was van mij, wel minder als normaal, en ook zij had menstruatie krampjes.... pfff dat hele zwanger worden maakt jezelf gek he .......
Oh wat super meid, hopen dan op meer duidelijkheid... Daar moet je inderdaad gewoon op aandringen, je wil weten hoe het staat met je lichaam en niet meer in die onzekerheid zitten. dat moeten hun toch wel begrijpen ik duim heel hard voor je meis
Ja ik hoop het echt.. Word hier echt zo moe en onzeker van.. Anyway had nog een predictor liggen en heel eigenwijs getest en lijk toch weer vaag een 2e streepje te zien.... Weet dat ie niet altijd betrouwbaar is maar vond het ook zonde om weg te gooien.. Kleurencurven van foto KV test eens bewerkt, wat denken jullie? Bekijk bijlage 74453
Hoi meiden! Heb eindelijk de moed bijeen geraapt om (laat tijdstip) weer wat van me te laten horen. Hier gaat het weer wat beter en heb vandaag het gevreesde baarmoederonderzoek gehad, viel me alles mee, stond dan ook stijf van de pijnstillers en kalmeringstabletten... Het was geen fijn onderzoek maar wat moet dat moet en alles voor een goed doel en een mooi 2e streepje Alles zag er goed uit enkel mn rechter eierstok was iets minder doorgankelijk.. Wie weet nu meer Heb wel te horen gekregen dat ik er rekening mee moest houden dat ik endometriose heb Google maar eens, is niet leuk! Bedankt voor jullie lieve pb´s, heeft me goed gedaan te weten dat ik niet uit het hart was.. In het bijzonder wil ik Appie en Zina nogmaals feliciteren en ik wens jullie een hele, fijne maar vooral gezonde en voorspoedige zwangerschap toe, geniet ervan het is jullie zo gegund! Bedankt ook voor je steun Appie! Voor de andere dames: ik heb met jullie meegelezen, zo nu en dan en sorry als ik iemand vergeet maar ga het proberen: Lieve Deesi: spannende tijden op zoek naar je ei, hopelijk zal het deze maand niet voor niets zijn! Lieve Perry: jammer erg jammer lieverd, dat je toch ongi bent geworden maar nu kunnen wij samen op wachten op een 2e streepje Bedankt voor je lieve pb! Lieve Angela: bedankt voor je steun, je was er nog maar kort bij ons maar je hebt me echt gesteund! Heel lief! Jane: ik hoop dat je 1 dezer dagen een dikke vette 2e streep mag hebben. Visje: nogmaals gefeliciteerd en hopelijk geniet je van je wondertje dat in jou groeit! Ook bedankt voor je steun! Hopelijk ben ik niemand vergeten, anders sorry daarvoor Nu ga ik proberen wat te slapen. Meiden, een hele dikke omhelzing van mij met heel veel dikke zoenen en hopelijk spreken we elkaar gauw weer. Veel liefs, Jaira
Liefste KLINGEMUIS!! Hoe kon ik jou nou vergeten????? Heb je al een ei/eisprong gehad? Hoe gaat het nu met je? Soms om gek van te worden die onzekerheid! Weet er alles van, zeker na het bezoek aan het ziekenhuis vanmiddag: ws endometriose, ja en dan....? Nog meer onderzoeken, hoe lang gaat het allemaal weer duren en hoe gaat het verlopen?? Ws kom je er nooit meer echt van af, heb er echt even om zitten janken vanmiddag! Nou meis, hopelijk komt het bij jou ook snel goed en heb ook jij gauw een positieve zw test in handen, ik zal voor je duimen! Liefs,
Hi lieve lieve schat, wat ontzettend lief dat je zo met me begaan bent, heeft me goed gedaan! Ik heb net een bericht gepost en wilde net naar bed gaan maar niet zonder jou te antwoorden Zie mijn bericht. Hopelijk gaat alles goed met je en spreek ik je gauw weer en praten we verder! Slaap lekker lieverd! Knuff Jaira
Jaira lieve meid, heel veel respect voor jou dat je de moed bij elkaar hebt geraapt! echt super van je meissie! Heb even op google opgezocht, jeetje meid weet eigenlijk niet wat ik moet zeggen! eng hoor... maar dat is nog niet zeker of? En hoe nu verder lieverd? We gaan samen wachten op een 2e streepje dat zeker weten we blijven duimen en we blijven hopen.. we hebben je echt super gemist meis Onwijs fijn dat je wat hebt laten horen... hele dikke knuffel en een dikke kuss voor jou' xxxxxxxxxxxxxx
Meissie, ik/wij zijn er voor jou door dik en dun maar dat heb je wel gemerkt hihi! we praten gauw weer verder meis, ga maar lekker naar bedje. Tot gauw Dikke smakkerds *smaaaak*
Dames, ik ben me vannacht kapot geschrokken! Ik ga naar de wc en ik veeg rood helder bloed af. Dus ik heb meteen de vk gebeld. Ik kan a.s. maandag voor een echo als ik me daar goed bij voel. Ik heb dus met haar afgesproken dat ik naar haar toe ga als het rood wel doorzet. Toen ik net naar de wc was geweest was het wel weer verandert in bruin. Ik heb gelukkig ook nog geen krampen. Ik denk zelf dat er een adertje geknapt is. Dus ik had me vriend gebeld en zijn collega's vrouw had precies hetzelfde gehad. Die had ook steeds bruinverlies en soms door stress wat rood. Die nam juist veel bedrust. Dus dat ga ik toch ook maar doen. Ik hoop echt dat deze beeb blijft zitten! Ik zou niet weten waar ik het zoeken moet als het weg zou gaan
Jaira das niet best! Een kennis hier op zp heeft dat ook! Goh das niet best Maar gelukkig ben je er weer! En dankje voor je felicitatie! Nou nog hopen dat ons kleintje blijft zitten...
lieve lieve jaira!!! wat fijn om van je te horen meis!!! En wat een spanning om af te wachten of je dat ....( kan het niet eens schrijven ) hebt! Sterkte ermee, en je bent hier altijd welkom om je hart te luchten enzo wij zijn er voor je! dikke kus!
Zina bij de zwangerschap van mijn dochter had ik dat ook hoop dat het bij jou hetzelfde als dat van mij was lieverd ik ga vanmiddag weer ovu test doen hoop echt eindelijk een duidelijk streepje te hebben hi hi
Zina, wat spannend weer meid! en eng wel fijn dat je voor vroege echo mag! Hopelijk is het gewoon een gesprongen ader! sterkte meid. Dees, ben benieuwd of je streepje vandaag weer lichter is, of juist donkerder. Klingel, hoe is het met je? en hoe lang nog wachten? Appie, ja na een vakantie weer werken is altijd minder he! gelukkig ben je dan dit weekend vrij kan je langzaam afscheid nemen van vakantie, hoewel je dit weekend natuurlijk ook zat te doen hebt! Perry, ik zou zeggen doe eens een testje meid! ben erg benieuwd! sorry voor wie ik vergeet, hier erg last van mijn hormonen denk ik, op het ene moment zit ik te huilen, op het andere wordt ik uit het niets erg boos... wordt er zelf helemaal gek van!
Ja ik hoop het ok deesi! Heb je je ei al gevonden? Ja visje, het is altijd weer ff afwachten. Ga zo ff douchen en dan weer op bed. Al ga ik er alleen maar liggen dan is het al goed. -x-
Hey meiden, heb "eventjes" bijgelezen haha jeetje wat word er hier nog druk gebabbeld... wel gezellig!! @ Zina, ik heb ook helderrood bloedverlies gehad bij de zwangerschap van mijn zoontje, ik hoop dat het niks is. Wel fijn dat je zo snel bij de vk terrecht kan. Zag een paar keer de vraag voorbij komen hoe het hier ging, eigenlijk nog hetzelfde :x Blijf misselijk maar ook ongikrampjes. Heb last van geel slijmverlies, heel erg chaggie hihi arme mannetjes hier in huis, moe, koud alleen mijn boobs doen minder zeer das dan wel weer prettig. kortom ben geen steek wijzer, ga morgen testen en dan hoop ik duidelijkheid te krijgen. of pos test (dat natuurlijk het liefste) of ongi want hier kan ik slecht tegen haha... heb graag de controle in handen. Heb alles wel bijgelezen hier maar is niet veel blijven hangen, voor ieder die hem wil leg ik een knuffel klaar Liefs