In afwachting van een duidelijk streepje

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door flowertje, 18 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Heb mevei nog niet gevonden gisteren was het streepje nog best duidelijk we zulle. Rond 16 uur zien ik post hier een foto Oké dames

2. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Goedemorgen dames, hier net wakker en o zo misselijk bah..
    Ga zo richting ha, jullie horen het zodra ik wat weet..
    Ik lees straks wel even bij...

3. mvthijs

mvthijs Fanatiek lid

10 feb 2010
    2.232
    0
    0
    Student
    Provincie Utrecht
    JAIRAAAAAAAAA oohhh wat fijn om weer wat van je te horen!!! Ach meisje... wat staat je nu allemaal te wachten??? Wat ontzettend kut!!!!! Meisje, ik (we) zijn er altijd voor je!!!

@ Zina, wat een rot gesprek met je moeder! Respect! Wat fijn dat je zo snel bij de vk kan komen!

@ Appie, veel suc6 met verhuizen en het stoppen met roken! Maar het is voor het goede doel!! Maar ik begrijp je ;) En met de stress van het verhuizen, is het dan wel fijn om een peuk te kunnen roken :)

@ Jane, ben je al bij de ha geweest?? edit: lees net dat je zo gaat ;)

@ Dees, jij gaat je eitje echt wel vinden, en om de 2 dagen klussen is goed hoor meis! Er hoeft maar 1 lucky shot te zijn ;)

@ All... ik ben wééér mensen vergeten, dat is 1 van mijn klachtjes... ik vergeet werkelijk álles!! Daarnaast zijn mijn darmen weer flink bezig, ze waren even aantal dagen rustig, dus baal als een stekker. Ook ben ik al flinke week goed verkouden. Veel hoesten (meeste drooghoesten) dus moet wel echt hoestdrank nemen... Ben alleen bang dat het slecht is mocht ik echt zwanger zijn, dus neem ik het maar 1 keer per dag. Ik heb ook veel honger, eet veel meer als normaal. Vorige week ging het goed betreft wakker worden 's ochtends (ik werd zélf wakker van de wekker, en uit mezelf, dat is echt een wonder), maar deze week is dat weer helemaal weg. Verders.. ach ja er zullen nog wel meer dingen zijn qua klachtjes, maar die ben ik vergeten ;)

4. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Ja ik klus ook om de dag vanavond weer dus hoop op een donker streepje

5. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Zo ben ik weer.
    Ha denkt dat het raak is, zo richting ziekenhuis voor bloedonderzoek :D

X

6. mvthijs

mvthijs Fanatiek lid

10 feb 2010
    2.232
    0
    0
    Student
    Provincie Utrecht
    Jeeeeeeeejjj :D

7. mvthijs

mvthijs Fanatiek lid

10 feb 2010
    2.232
    0
    0
    Student
    Provincie Utrecht
    Dat is nog eens een leuke reden om bloed te prikken :D:D

8. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Alleen dinsdag pas de uitslag :(
    pff wat een ellende, misselijk in de wachtruimte zitten en nu wachten tot het iets minder word kan zo niet rijden zo misselijk...,

9. visje84

visje84 Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.512
    0
    0
    NULL
    NULL
    jane dat klinkt positief!!! misschien even wat eten soms helpt het juist. succes en wat jammer dat je pas dinsdag wat hoort!!! konden ze dat niet sneller doen?

10. mvthijs

mvthijs Fanatiek lid

10 feb 2010
    2.232
    0
    0
    Student
    Provincie Utrecht
    Woooow, wat duurt dat lang!!! En idd, het is slim om iets te eten, een crackertje ofzo... Dat helpt meestal wel.

11. visje84

visje84 Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.512
    0
    0
    NULL
    NULL
    angela, al een gevoel van ongesteld worden of juist helemaal niet???

12. mvthijs

mvthijs Fanatiek lid

10 feb 2010
    2.232
    0
    0
    Student
    Provincie Utrecht
    Nee nog helemaal niet ;) Zit nu op dag 35, dus als ik niet zwanger ben, dan wordt dit waarschijnlijk weer een lange cyclus... Misschien dat er wel huis-tuin en keukenmiddeltjes bestaan om cyclus te verkorten??

13. visje84

visje84 Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.512
    0
    0
    NULL
    NULL
    nou daar hoorde ik wel eens over op een ander topic.... weet alleen niet meer wat dat nou was... of een periode gaan samen wonen met een vrouw haha vaak gaan ze gelijk lopen.....Is het niet iets van teumisbloemolie achtig iets????

14. mvthijs

mvthijs Fanatiek lid

10 feb 2010
    2.232
    0
    0
    Student
    Provincie Utrecht
    Haha, ik weet nog dat ik, me mams, en me zus nog bij elkaar woonden. Mijn zus en ik werden elke keer samen ongi, en me moeder werd door spiraal heen ook ongi ;) Me zus en ik hebben lange tijd nog samen gelopen, tot haar zwangerschap, daarna ook wel gedeeltelijk samen, maar nu niet meer volgens mij.
    Ik zal eens gaan kijken voor die olie...

15. visje84

visje84 Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.512
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja gek is dat he dat vrouwen zich aanpassen aan elkaar haha allen saggo in 1 week en verder 3 weken lol haha.

weet niet zeker of die het is hoor ga nog even voor je kijken of ik het topic nog kan vinden.

16. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Nou 1 buisje bloed armer.. Nu wachten tot dinsdag 14:00 dan is de uitslag er.. Nu ff gauw douche enzo moet zo werken.. Lees later ff bij..

X

17. visje84

visje84 Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.512
    0
    0
    NULL
    NULL
    nou gelukkig maar 1 buisje toch! werkse voor zo!

18. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Dank je wel visje, als ik in de trein zit zal ik ff bijlezen.
    Misselijkheid is weer weg gelukkig.

19. mvthijs

mvthijs Fanatiek lid

10 feb 2010
    2.232
    0
    0
    Student
    Provincie Utrecht
    Heb ff gegoogeld met "cyclus verkorten" en ik kom uit op idd de teunisbloemolie en de etos zwanger worden tabletjes...

20. mvthijs

mvthijs Fanatiek lid

10 feb 2010
    2.232
    0
    0
    Student
    Provincie Utrecht
    Ik ga even douchen.. Moet werken van 4 tot 8, en dan om 20.15 naar de gelukkige huisvrouw met schoonzussen en schoonmoeder...

Deel Deze Pagina