Hallo iedereen, jaira je bent er weer fijn meid! Klote nieuws man...endomitrose is niet niks! En nu? Alle andere meiden hoe is het? Mijn internet verbinding is kut dus zit nu even op telefoon. Niet zo lang bericht van mij dus sorry! Hier alles best...hormonen vliegen hoogtijd! Duizelig en vreetbuien en chagie hahha. Heb ook nog gerookt want de verhuizingsstress erbij is ook erg gezellig. Als alles over is probeer ik dan te stoppen en nu zo min mogelijk...slecht ik weet het maarja. Zina knuffel voor jou! Jane ik hoop op een positieve uitslag voor je! Sorry dames ik ga weer xx
WWWWWWWWWWaaaaaaaaaaaaaah... ik ben weer slim bezig geweest. gister een test gedaan, heel spontaan savonds omdat ik een ingeving had... maar hij werd niet meteen roze en dus weggedaan omdat ik dacht dat hij niet werkte. nu las ik hier op het forum over testen en al het gedoe eromheen en dat het lijntje bij de kv soms later kleurt. Nou ik dus de test net even opgevist de vorige kv testen waren hagelwit en op deze zag ik toch echt een vaag streepje. Nu ben ik toch wel heel zenuwachtig en weet niet wat ik zal doen.... straks nog een test of toch tot morgen afwachten. Vannacht echt slecht geslapen omdat ik mn lijf niet snapte en nu kan ik mezelf wel voor de kop slaan dat ik niet gewoon even langer heb gewacht. Normaal denk ik altijd een streep is een streep maar nu? Denk dat ik straks toch nog even ga testen haha Hou jullie op de hoogte Wilde het ff kwijt.... liefs Rieanne
meiden ik heb erg veel wit achtige slijm kan er kleine draadjes mee maken maar niet hele lange hoor kleine hihi wat is dit??
Bekijk bijlage 74585 dit is een plaatje dat ik gevonden heb het lijkt hierop alleen heb ik wat minder slijm om te rekken hahahahhaha en het is wit niet doorzichtig
dus je denkt dat je nu vruchtbaar slijm hebt? nou ja je kan in ieder geval vandaag nog een klussen wie weet was dan toch gister je ei....maar normal zie ik altijd dat die streep veel donkerder is.
ja of ik doe zo nog even een test dan kan ik kijken of hij donkerder is ofzo:S maar heb last van me buik en me onderrug dus beetje raar en veel afscheiding kan ook zijn dat me eisprong eraan komt en morgen positief test ofzo
Rieanne zaterdag testen dan zou het streepje goed zichtbaar moeten zijn. Ik had dit vorige zaterdag en maandag testte ik duidelijk positief!
ja vanavond weer en dan morgen mischien nog een keer maar 1 keer in de 2 dagen is genoeg dus vanavond zeker en eergisteen ook geklust
Hey appie, dank je wel!! ga je advies opvolgen en zaterdag pas testen. Hoop op hetzelfde resultaat als jij hihi. liefs
Bekijk bijlage 74607 net weer testje gedaan en ik denk dat me ei eraan komt streepje is weer goed zichtbaar vinden julle ook niet beter zichtbaar dan vanmiddag
waar is iedereen @ zina hoest met je meissie @ visje hoest met jou moppie nog spugen @ appie en natuurlijk hoest met jou @perry waar ben jij nou @klingel mis je wel een beetje hoor hihihi @ jaira en je weet ik mis jou ook heel erg hopelijk kom je snel weer terug en met ons kletsen voor wie ik vergeten ben sorrryyyyy
Nou nog een uur voor mij en dan zit het er weer op voor vandaag gelukkig. Buik voelt opgeblazen en alsof er een band omheen zit.. Vraag namens vriendin: hoe lang ben je vruchtbaar als je vruchtbaar slijm hebt? En hoe lang blijft t leven van binnen na het klussen? En hoe lang duurt het van bevruchting tot innestelling? Van mij wil ze het niet in 1x geloven hoort het graag ook van anderen..
deesi lieverd hier ben ik ben de truffels aan het maken, kijken of het lukt... heb jij al een poging gedaan?